Gość kitek_27 Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 Hej Tak, że EGR czyściłeś wyczytałem wcześniej. Chodzi mi o elektrozawór od EGR. Jak patrzysz na silnik, to po prawej stronie mniej więcej na środku są 3 takie same elektrozawory połączone przewodami. Posprawdzaj przewody, czy dobrze siedzą i czy są dobre. Pierwszy od lewej jest bodaj od turbiny, drugi od EGR, a trzeci nie pamiętam i o to mi chodzi. Ja sam miałem walnięty lecz od turbiny (objawy z kolei, od ok 2200-2300 obr nie szedł dalej). Tylko spece niech potwierdzą moją wizję. Pozdro   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość baki Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 Witam. 90% uszkodźeń można usunąć wzrokowo ,reszta to szukanie i diagnostyka. Zerknij na fotkę: Pozdr   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arfi Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 Dzięki. A co wzrokowo ja mogę sprawdzić? Czy po prostu są ? A czy te elektrozawory 3,4,5 są takie same? Można je zamieniać miejscami?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kitek_27 Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 Wzrokowo możesz np sprawdzić przewody idące dalej od elektrozaworów, (ja miałem jeden z nich do wymiany). Sprawdź, czy się gdzieś nie zsunął (są tylko na wcisk i o to łatwo) lub nie jest uszkodzony. Zawory są takie same na bank i możesz przekładać, ale na próbę oczywiście, nie na zawsze, heh. Powodzenia.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kitek_27 Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 (edytowane) A tu mi coś wpadło w oko jak przeglądałem fora, może na coś naprowadzi i w czymś pomoże: http://forum.opel24.com/topic/4497-Problem-z-elektrozaworami-rozwiazany-diesel/ Edytowane 12 Lipca 2011 przez majq1 Aktualizacja linku   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arfi Opublikowano 28 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 Niestety , nic z tego. Zaworki sprawdzone, a check nadal wyskakuje pomiędzy 1000 a 2000 obr. Pewnie pozostaje pompa   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kitek_27 Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 No szkoda, że nie udało się wyłapać błędu. Więcej pomysłów nie mam. Powodzenia.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arfi Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Wymiana pompy wtryskowej załatwiła sprawę. Podobno przestawiacz kąta wtrysku się nie ruszał, bo był zapieczony. A robiłem pompę u "najlepszego" pompiarza w ok. Płocka. By go szlag . Jak ktoś chce mieć dobrze i tanio zrobioną polecam Żychlin.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arfi Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Teraz muszę jeszcze wymienić czujnik płynu chłodniczego. Ten dwupinowy, koło czujnika temperatury, który wskazuje na desce rozdzielczej. Swoją drogą, nie rozumiem po co dwa czujniki. Kupiłem w sklepie wg katalogu Boscha 0 280 130 026/068/107, ale on ma inne wejście. Czy ktoś wie, jaki powinien być? Bo one się nazywają "Czujnik i nadajnik ukł. sterowania wtryskiem", więc pewnie mają bezpośrednie przełożenie na grzanie świec w odpowiednim momencie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.