Skocz do zawartości

Check między 800 a 2000 obrotów


Gość Arfi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam Sinterkę 2.2 DTH i taki problem.

Gdy silnik ma obroty do 800/min., to jest wszystko ok., jak przyspieszam jednostajnie, też jest wszystko ok., jak minę 2000 obr/min., też jest ok.

Problem pojawia się jak jadę sobie pomiedzy 800 a 2000 obr/min. jednostajnie bez przyspieszenia. Zapala się check, a auto traci moc.

Wystarczy, że wtedy wysprzęglę, przegazuję powyżej 2000 obr., czek gaśnie i moc wraca.

Czysciłem EGR, przepływkę i nic. Kupiłem druga przepływke i też nic.

Dziś doczytałem się, że można przepływke "przedziurawić" i to pomoże, tylko nie wiem czy akurat przy takich objawach. Uprzedzając spostr5zeżenia nt. drugiej przepływki dodam, ze kupiłem ja za 90zł na allegro, więc może po prostu też jest walnięta, skoro taka tania.

Co myślicie?

 

Pozdrawiam,

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bledy odczytales czy naprawiasz jak leci ??

Odczytałem, ale już nie pamiętam. P0120 czy 0125, coś takiego.

W sumie na nic konkretnego, tylko chyba grupę - przepływka, EGR i coś jeszcze.

Podjadę jeszcze raz dzisiaj i sprawdzę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem kod błędu: P1220

i co na forum wyczytales odnosnie tego bledu?

Wyczytałem pompę, ale nie bardzo mi to pasuje, bo właśnie ją zrobiłem.

Pompa podobno super, wtryski nowe, ustawione odpowiednio, chyba że fachowiec do d..y, bo już nawet tak zaczynam myśleć, bo wydruku z serwisu pompy nie chciał mi pokazać. Powiedział, że na lewo dał do sprawdzenia. Tyle, że wcześniej dwa razy skasował za jej remont i teraz trzeci raz u niego byłem w tej sprawie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra, ale czy wszystkie 1220 znaczyły zawsze remont pompy?

Miał ktoś taki przypadek?

 

Poza tym, jeśli auto ma moc na obrotach ≥2000 i check w takim przypadku nie wyskakuje, to czy mozna mówić wtedy o pompie, czy raczej szukac gdzie indziej?

To się dzieje tylko w przedziale 800 - 2000 obrotów.

 

A może spróbować z tą dziurką w przepływce? Może za mało powietrza jest na termistorze i trzeba mu pomóc? A jak szybciej jadę to ciśnienie się zwiększa we wlocie do termistora i wtedy jest ok.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A turbina Ci chodzi dobrze? Nie wiem może elektrozawór EGR. To mi pierwsze przyszło do głowy, ale nie wiem jakie są objawy, jak on jest walnięty. Co inni sądzicie, nie chcę koledze bzdur pisać. Pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy się zawiesili :lol:, nie chce im się pisać :drunk:

A EGR czyściłem, zresztą był czysty.

Ciekawostką jest to, że stało się tak po wizycie w warsztacie, gdzie sprawdzali mi pompę i świece. Może czegoś nie podłączyli?

Tyle, że błąd wskazuje na pompę.

Ale czy jest możliwe, że szwankuje tylko w takim przedziale obrotów? :drunk:

Wcześniej nie miałem problemu z checkiem, chyba nie zepsuli pompy :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności