Gość fahifah Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 odswieżam temat.. jest ktoś w stanie pomoc z tym spalaniem ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35626-spalanie-astra-i-lpg/page/7/#findComment-378719 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ManUTD Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 zalezy z jakiej pory roku wskazania, w lecie na upałach powinno byc spokojnie 90 a nawet troszke wiecej w jezdzie w zimie na mrozach moze byc delikatnie ponize 90 st, to zalezy jak bardzo masz zabudowany silnik plastikami, przelot powietrza itp, co do postoju to temperatura powinna isc w poblize czerwonego pola ipowinien się załączyc wentylator nie żaden gazownik o to nie pytał. załączam zdjęcie. to co zaznaczyłem na zółto to własnie na tej kresce mam cały czas wskazówke jak jade. na postoju gdy silnik pochodzi z 5-10min to zaraz wskakuje na czerwone pole. czy taka temp co mam jest odpowiednia ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35626-spalanie-astra-i-lpg/page/7/#findComment-378795 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fahifah Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 przeciez pisalem juz ze termostat wymieniony i trzyma dobrze temprerature jest 90stopni .   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35626-spalanie-astra-i-lpg/page/7/#findComment-378854 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość xflash Opublikowano 30 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 odswieżam temat.. jest ktoś w stanie pomoc z tym spalaniem ? Ja już właśnie doszedłem co było przyczyną dużego spalania w mojej astrze, a właściwie samo się ujawniło. Otóż, jeżeli ktoś przerobił wymiany termostatów, czujników itp itd jak było opisywane w postach tego tematu i spalanie jest nadal bez zmian za duże, to radzę np przy okazji wymiany UPG (no chyba że komuś się bardzo nudzi ) zdjąć miskę olejową i wyjąć tłoki, bo warto sprawdzić w jakim stanie są pierścienie. W zeszłym roku mierzyłem ciśnienie na cylindrach i wychodziło 10,12,12,10 samochód nie był słaby więc nie myślałem o pierścieniach na tłokach ...aż do zeszłego tygodnia, kiedy to silnik zaczął nagle kuleć. Po pomiarze okazało się, że na 1wszym cylindrze kompresja zniknęła (na pozostałych bez zmian). Po wyjęciu tłoków okazało się, że na tym właśnie pierwszym tłoku popękały dwa pierścienie (1wszy i 2gi od góry), na dwóch kolejnych tłokach były całe, ale na ostatnim tłoku pierwszy pierścień (kompresyjny)był popękany. Na szczęście mimo długiego użytkowania silnika z popękanymi pierścieniami nie powybijały one bardzo rowków i wystarczyło poszerzenie rowków tylko pierścieni kompresyjnych i założenie odpowiednich pierścieni. Po złożeniu wszystkiego i pierwszej przejażdżce dopiero odczułem co znaczy właściwa moc silnika, a pierwsze dwa tankowania lpg potwierdziły właściwe jak na ten silnik spalanie 10 - 11 litrów gazu po mieście(zatłoczonym), a nie jak miałem od dłuższego czasu 13-14. pozdrrr   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35626-spalanie-astra-i-lpg/page/7/#findComment-399284 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.