Gość misiokrak Opublikowano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 W Astrze J są szpilki. Zmieniałem z alu na stalówki ( fabryczne ) i nie było żadnego problemu. Jeśli masz zabezpieczenie do kół, to też nie musisz się martwić.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35741-astra-iv-sruby-mocujace-kola/page/2/#findComment-26951 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daro Opublikowano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 Jeżeli chodzi o ople to Agile też mają szpilki.(ale czy wszystkie?)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35741-astra-iv-sruby-mocujace-kola/page/2/#findComment-26727 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 Dziwne rozwiązania - szpilki - jak coś pójdzie nie tak to nakrętka pozrywa gwint. Sama śruba ma go więcej, więc jest odporniejsza na takie rozwiązania. Ciekawe jak np. po kilku latach nie wykręcania takiej szpilki (śruby wykręca się 2x w roku) przyjdzie konieczność jej demontażu - no ale to wtedy już Polak się tym będzie martwił Robią ludziom wodę z mózgu takimi "technologiami", oczywiście w imię ich dobra   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35741-astra-iv-sruby-mocujace-kola/page/2/#findComment-26713 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbyszek670 Opublikowano 2 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2010 Ciekawe jak np. po kilku latach nie wykręcania takiej szpilki (śruby wykręca się 2x w roku) przyjdzie konieczność jej demontażu - no ale to wtedy już Polak się tym będzie martwiłASO zatrze ręce i zmieni całą piastę Robią ludziom wodę z mózgu takimi "technologiami", oczywiście w imię ich dobraZgadzam się w zupełności :pom:   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35741-astra-iv-sruby-mocujace-kola/page/2/#findComment-26710 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Przymek Opublikowano 3 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2010 Szpilkę razie potrzeby można wymienić. W poprzednim aucie (Toyota) przez 6 lat nic sie nie działo. Rozwiązanie całkiem dobre. Co do gwintu to porównując grubość piasty i nakrętki, to nakrętka ma więcej zwojów.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35741-astra-iv-sruby-mocujace-kola/page/2/#findComment-26405 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2010 Ostatnio u oponiarzy - jak mi odkręcali zapieczone śruby - dowiedziałem się, ze japońskie samochody maja z tym najmniej problemów, więc Toyota zapewne też Na co dzień obcuję ze szpilkami i wiem, ze potrafią nieźle zdezorganizować pracę. Szpilkom 3x NIE   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35741-astra-iv-sruby-mocujace-kola/page/2/#findComment-26367 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arek Opublikowano 5 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 no najgorzej jest przy jakichs nieoryginalnych alusach wtedy moga sie czasami okazac za krotkie... tez juz tak przypadek widzialem u kumpla na celice   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35741-astra-iv-sruby-mocujace-kola/page/2/#findComment-25951 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość murdock Opublikowano 5 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2010 No fakt Astra J ma szpilki ale nie ma aż takiego problemu z ich wymianą Śruby też lubią się urywać (ok bardzo rzadko ale jednak) i wydaje mi się że potem jest gorzej z naprawą   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35741-astra-iv-sruby-mocujace-kola/page/2/#findComment-25914 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 Nie chodzi o urywanie, bo radykalne przypadki pomijam, ale o normalną eksploatację, przy której taką szpilkę po kilkunastu przekładkach kół trzeba będzie wymienić i co wtedy? Jak się zapiecze na amen to w najlepszym razie strata czasu a w najgorszym nowe piasty - fajne jajko z niespodzianką Mało kto odkręca te szpilki przynajmniej raz do roku. Smarowanie w tych miejscach pastą przeciwdziałającą zapiekaniu gwintu jest zabronione! I tak sobie bombka tyka i tyka...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35741-astra-iv-sruby-mocujace-kola/page/2/#findComment-25189 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Przymek Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 Nie chodzi o urywanie, bo radykalne przypadki pomijam, ale o normalną eksploatację, przy której taką szpilkę po kilkunastu przekładkach kół trzeba będzie wymienić i co wtedy? Mogę się dowiedzieć skąd takie info o tym, że szpilki się wymienia po kilkukrotnym użyciu?Pierwszy raz coś takiego słyszę Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35741-astra-iv-sruby-mocujace-kola/page/2/#findComment-25001 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.