Gość arek78lodz Opublikowano 23 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 C14NZ jest bankowo kolizyjny jak mam ta lekko unowoczesniona wersje z kadeta. Ty zapewne masz plastikową pokrywe zaworów. Jesli zawory się pogną to auto bedzie strzelalo i stukało bo zawory nie beda sie domykały co do mocy auta to w pewnym sensie moze miec to wplyw. Wszystko zalezy ktore zawory uderzyly w tlok wylotowe czy dolotowe a moze sa delikatnie odgiete. Polecam sprawdzic kompresje. U mnie tez zerwal sie pasek ale mialem z jednej strony farta bo zawory sie zawiesily i nie uderzyly w tloki. Ale problemem okazala sie wysokooktanowa benzyna ktora spowodowala wytopienie pierscieni. Przez co jeden z garow przepuszczal i silnik dzialal jak w traktorze.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35823-silnik-kolizyjny-czy-bezkolizyjny-astra-f-93-r/page/2/#findComment-20829 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawelenergy Opublikowano 3 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 Mam motor z 94r. z rolka napinajaca i pompą mimosrodowa. Przeskoczył mi pasek o 6 zębów do tyłu i nic. Ustawiłem cechy, nowy pasek i bez najmniejszego uszczerbku na zdrowiu ruszył w dalsza droge;)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/35823-silnik-kolizyjny-czy-bezkolizyjny-astra-f-93-r/page/2/#findComment-443744 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.