Skocz do zawartości

Silnik kolizyjny, czy bezkolizyjny? Astra F - 93 r.


Gość Jupek_88

Rekomendowane odpowiedzi

Gość arek78lodz

C14NZ jest bankowo kolizyjny jak mam ta lekko unowoczesniona wersje z kadeta. Ty zapewne masz plastikową pokrywe zaworów. Jesli zawory się pogną to auto bedzie strzelalo i stukało bo zawory nie beda sie domykały co do mocy auta to w pewnym sensie moze miec to wplyw. Wszystko zalezy ktore zawory uderzyly w tlok wylotowe czy dolotowe a moze sa delikatnie odgiete. Polecam sprawdzic kompresje. U mnie tez zerwal sie pasek ale mialem z jednej strony farta bo zawory sie zawiesily i nie uderzyly w tloki. Ale problemem okazala sie wysokooktanowa benzyna ktora spowodowala wytopienie pierscieni. Przez co jeden z garow przepuszczal i silnik dzialal jak w traktorze.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Gość pawelenergy

Mam motor z 94r. z rolka napinajaca i pompą mimosrodowa. Przeskoczył mi pasek o 6 zębów do tyłu i nic. Ustawiłem cechy, nowy pasek i bez najmniejszego uszczerbku na zdrowiu ruszył w dalsza droge;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności