Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

witam

jakie idą klocki hamulcowe do przodu ??

były różne rodzaje ??

dodano

Agila z 2005r

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź jakie masz tarcze. Gdzieś mi lata po głowie, że późniejsze Agile miały tarcze wentylowane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź jakie masz tarcze. Gdzieś mi lata po głowie, że późniejsze Agile miały tarcze wentylowane

Chyba się zgadza a tu link do tarcz i klocków agili A:

http://www.sklep.szpot.pl/p/pl/43658/komplet-+okladziny+cierne-+hamulec-+komplet+os+++opel+agila.html

A tu link do agili B:

http://www.sklep.szpot.pl/p/pl/93192962/klocki+4708239.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

spoko dzięki :beer:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

uważaj tylko jakiej firmy klocki kupujesz. Ja co kupilem to żałuje, po20 kilometrach zaczynaja mi piszczesc. nagrzewaja sie za szybko. takie mam objawy jak by bylo lozaysko do weymiany a tu te felerne kolcki stykaja do tarczy

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Podepnę się do tematu bo będę wymieniał klocki a zaciski mam bez tej sprężynki jak do weeków co jest w ogólnie dostepnym manualu z wymianą tarcz w Oplach,

natomiast tam gdzie sie kończy klocek u spodu wystaje jakaś zawleczka czy blaszka. Czy na coś muszę uważać żeby tego nie rozwalić czy tylko rozkręcić zacisk, stare klocki wywalić, wyczyścić, wstawić nowe i skręcić?

Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pociągnę temat dalej. Po zimie stary klocek zaczął ćwierkać podczas jazdy więc klocki wymieniłem, zaciski wyczyściłem, ranty spiłowałem bo już był dosyć (tarcze nie najnowsze) i niby wszystko ok. Hamują, nie ściąga na bok, nie grzeją się podczas jazdy ale podczas ruszania (po wcześniejszym zahamowaniu do zera) słychać kilka pisków tak do ok. 35 km na liczniku i pisk znika, to samo gdy przyhamuję do ok. 10-20km/h i mocno skręcam, jeden dwa piski i znika.

Rok temu objawy miałem podobne gdy się upały zrobiły ale wtedy tylko lekko rant przetarłem drucianą końcówką na mini-szlifierce i ustało.

Tak myślę czy to tłoczki zaczynają się zapiekać i późno puszczają czy klocki trefne bo to jakieś za 60zł Steinhof a jakość ich wykonania nie jest górnych lotów (odpadły przy wyciąganiu z pudełka blaszki środkowe w wewnętrznych klockach:).

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.