Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam szanownych forumowiczów :beer: Problem z jakim się borykam jest dość mało typowy.Chciałbym to rozwiązać i proszę o pomoc,bo może ktoś miał już taką przypadłość i zwrócił na to uwagę naprawiając przy okazji lub ma pojęcie i wskarze mi dobrą drogę do naprawy.

Więc jest tak:na zimnym silniku tj.zanim wskazówka termometra ruszy to silnik pracuje prawidłowo na wszystkich biegach-ma moc i równo przyspiesza.Ale jak tylko wskazówka termometra ruszy na pierwszą kreskę to od tego momentu jest jakby niedoładowany,mam wrażenie,że dostaje za wczesny moment wtrysku.Czyli jak jest rozgrzany.Dodam,że na jedynce i dwójce chodzi wtedy bardzo dobrze,ale jak włączę trójkę i dalsze to wtedy tak się dzieje.Nie wiem co jest grane.Podrzućcie kilka propozycji...... :beer:

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/36062-sillnik-niedo%C5%82adowany/
Udostępnij na innych stronach

Gość 6arnold6

Nie znam się za bardzo, ale myślę ze może to być przepływomierz lub coś z filtrem pow lub zabrudzony zawór egr. Po rozgrzaniu auta turbina dostaje Ciepłe powietrze co może wpływać na moc. A jak silnik jest zimny to turbo dostaje zimne pow i wszystko gra.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/36062-sillnik-niedo%C5%82adowany/#findComment-24797
Udostępnij na innych stronach

Właśnie myślałem,że to przepływka ale po pierwsze ma on rok dopiero,a drugie to zanim termostat otworzy to dobrze chodzi.Kurde coś zależne od temperatury silnika.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/36062-sillnik-niedo%C5%82adowany/#findComment-24659
Udostępnij na innych stronach

Kurde coś zależne od temperatury silnika.

Między innymi i przepływomierz, jak rozgrzejesz autko odłącz ją zobaczysz czy jest jakaś różnica. Sprawdź też podciśnienie na zimnym i ciepłym silniku.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/36062-sillnik-niedo%C5%82adowany/#findComment-24621
Udostępnij na innych stronach

Masz może rację, jutro to sprawdzę.

No jest to zupełnie odwrotna reakcja podczas przyspieszania na trzecim biegu,bo wtrysk przyspiesza a turbina pompuje jakby później.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/36062-sillnik-niedo%C5%82adowany/#findComment-24569
Udostępnij na innych stronach

No i sprawdziłem podciśnienie-o.k.Po kolei wyłączałem z obiegu podciśnienia cały osprzęt i żadnej różnicyNawet podłączałem turbo bezpośrednio do pompy vacum-żadnej różnicy.Przepływki nie odpinałem.To tak wygląda jakby sterownik od trzeciego biegu i dalej wyprzedzał kąt wtrysku już od 1300 obrotów, czy to prawidłowe?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/36062-sillnik-niedo%C5%82adowany/#findComment-24378
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności