Skocz do zawartości

Magnetyczna nakładka na filtr Oleju


Gość Orbit

Rekomendowane odpowiedzi

To jak ty zmieniasz olej ? do słoików a potem pod mikroskop ? prosze Cie nie rozsmieszaj ...

Opiłki metalu maja czasami wiekkosc mikronów wiec jak chcesz je zauwazyc ?

Mysle ze stare Astry bez turbin sa bardziej zywotne niz te nowe ... z Common Rail turbo EGR DPF , gdzie byle piardniecie moze narobic sporych szkód , 10 lat temu miałem Golfa 3 , kupłem jak miał 130 Kkm , ( i pewnie licznik był krecony ) zrobiłem nim 120 Kkm i odsprzedałem znajomemu ktory zrobił nastepne 100 to 350.000 km ... az w koncu pocelował psa na Trasie katowickeij i wyladował w rowie .

Ja oporócz zmiany oleju , amortyzatowór hamulców rozrzadu no i łozysk w kołach nic nie robiłem , no ale tam nie było TUrbo DPF EGR

 

P>S czekamy na rezulataty ... zrób moze kilka fotek

 

usunąłem zbędny cytat/daro

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość zbyszek670

Opiłki metalu maja czasami wiekkosc mikronów wiec jak chcesz je zauwazyc ?

Mysle ze stare Astry bez turbin sa bardziej zywotne niz te nowe ... z Common Rail turbo EGR DPF , gdzie byle piardniecie moze narobic sporych szkód

Patrzycie na olej ale za uwarzcie jedną rzecz że wtryskiwacze często lecą w silnikach z CR przez opiłki , a na to już magnetyzer już nie ma wpływu bo opiłków nie złapie ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

opiłki w Paliwie ? w paliwie to SYF ktory tankujemy moze paliwo ktore nia nawilza odpowiednio, moj kolega leje do ropy Motor Life co kilka tyś. taki specyfik ... tez mnie zadziwił tym , no ale leje i to do Audi A6 , 2 letnie i to nie jest jakis leszcz tylko mechanik ...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość zbyszek670

opiłki w Paliwie ? w paliwie to SYF ktory tankujemy moze paliwo ktore nia nawilza odpowiednio, moj kolega leje do ropy Motor Life co kilka tyś. taki specyfik ... tez mnie zadziwił tym , no ale leje i to do Audi A6 , 2 letnie i to nie jest jakis leszcz tylko mechanik ...

Orbit, to mało wiesz o systemie wtrysku typu CR ;) opiłki które zapychają wtryskiwacze biorą się z pompy wysokiego ciśnienia które się zacierają a przypadków jest trochę (najwięcej problemow z tym miały silniki TDCI-forda)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Zaciekawił mnie ten temat i zgodzę się z kolegą Orbit. Opiłki powstają przy każdym obrocie silnika, zarówno przy docieraniu, zacieraniu i przy normalnym użytkowaniu. Takie zastosowania magnesów w filtrach widziałem w różnych układach hydraulicznych i przy każdym sprawdzaniu układu, na tym magnesie sporo się tego zbierało. Moim zdaniem przy regularnej wymianie oleju i filtra oleju, filtr powinien wyłąpać większość opiłków, jednak dodatkowa ochrona w postaci takiego magnesu na pewno nie zaszkodzi, zwłaszcza że jest to bardzo proste rozwiązanie... :urodziny:

Pozdro. :urodziny:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

korki z magnesami montowane są seryjnie w oplu, tyle że w skrzyniach biegów , jak zlewałem olej to na takim magnesiku zebrało się sporo opiłków ,taka mała choineczka :urodziny:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności