Skocz do zawartości

Dziwne zachowanie Opla Sintry 2,2TD


Gość lahodtl

Rekomendowane odpowiedzi

No i nic Czujnik temperatury ten duzy na dwoch kabelkach wymienilem na nowy jak psialem wczesniej przekaznik tez jest nowy, swieczki wszytskie nowe a auto nadal gdy je zapale rano jak pisalem pali na dotyk bo swiecea sie zapala a jak zgasze go i temperatura jest na zegarze ponizej pierwsezj kreski czyli jak kolega opisywal jest to 80 stopni samochodu ma trudnosci z paleniem ale tylko gdy jest na tej kreske czyli 80 stopni pali na dotyk Juz sam nie wiem co z tym wszytskim robic

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiscie swieca sie nie zapala mimo ze samohód np stoi 3 godziny na mrozie zapala sie tylko rano gdy cala noc stoi a pozniej nawet jak rano zapalil bym go na 5 sekun i odrazu zgasil to mimo ze nie ma wcale temperatury juz sie nie zapali :):):D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź jeszcze kąt wtrysku i dawkę rozruchową.

Bardzo prawdopodobne że to jest przyczyną ciężkiego odpalania rozgrzanego silnika.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego nieuwaznie mnie czytasz samochod na rozgrzanym pali na dotyk jedynie gdy temperatura jest ponizej pierwszej kreski czyli tych 80 stopni pali ciezko a jak jest powyzej pali na dotyk

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie nie ja nie wiem jaka ona ma temperature bo ona strasznie ciezko lapie temeperature a wiadomo pierwsza kreska to 80 to nie wiem ile ma jak lezy na samym dole dlatego mowie ze nie wiem ile ma ale jak podnosze maska i dekiel jest zimny jak lod to 75 stopni napewno nie ma. dlatego zastanawiam sie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie nie ja nie wiem jaka ona ma temperature bo ona strasznie ciezko lapie temeperature a wiadomo pierwsza kreska to 80 to nie wiem ile ma jak lezy na samym dole dlatego mowie ze nie wiem ile ma ale jak podnosze maska i dekiel jest zimny jak lod to 75 stopni napewno nie ma. dlatego zastanawiam sie

Pierwsza gruba kreska to około 30 stopni.

Następna gruba to około 60 stopni.

Tak więc jeżeli u Ciebie wskazówka jest poniżej pierwszej kreski to silnik jest praktycznie zimny a to całkowicie zmienia postać rzeczy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeden z kolegow pisal ze pierwsza gruba to 80 pozniej 90 no i 100 a ty mowisz ze perwsza to 30 hmm ... czyli ajk mowisz ze 30 to ja ponizej tej kreski zawsze mam wiec silnik mam lodowaty

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już na oko widać że międzu pierwszą a drugą nie może być różnicy 10 stopni.

Pierwsza około 30 stopni.

Druga około 60 stopni.

Trzecia 100 stopni tak jak pisze na wskażniku.

 

Dołączona grafika

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności