Gość jacek87 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 Ja moją Asie kupiłem za 5tys włożyłem w nią...okolo 2,5tys. obecnie ma 270tys km przeleciane wiec troche juz przeszła w swoim życiu. Diesle ogólnie ciężko odpalają w zime, szczególnie te które mają starszą konstrukcje silnika. Moje autko w zime odpalało tak od 0 do -10, dawało rade. niestey po wymianie filtra nawet +5 nie chce odpalac, i wydaje mi sie ze cofa sie paliwo, dlatego walcze. Jezeli po zalozeniu pompki i zaworu zwrotnego nie będzie odpalał to znaczy że albo: przestawiony rozrząd, jak kolega napisal wyzej...uszczelka pod głowica i sama glowica. 270 tys km to ona miala ale pare ladnych lat temu, nie wierz w ten przebieg, co do sprawdzania, co jest z autem, to zamiast sam sie bawic, to jedz na diagnostyke, ja 100zl zaplacilem i wszystkiego sie dowiedzialem, diesle ciezko pala, jak ktos o nie nie dba, jak auto ma wszystko sprawne i paliwo jest dobre, to ci bez łaski odpali w kazdy mroz, a pytanie do ciebie, na lince ciagales auto i odpalales czy nie?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/36505-problem-z-silnikiem-17d/page/2/#findComment-20058 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek22 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 podczas holowania auto odpaliło, ale tez ciężko za którymś razem. Ja o auto dbam, jeżeli coś stuka puka czy coś się dzieje to od razu szukam problemu i to naprawiam. Teraz niestety problem powstał po wymianie filtra paliwa że auto nie pali nawet w plusowe temperatury. A wszytko zrobiłem dobrze, odpowietrzyłem itp. A wcześniej na starym filtrze odpalał tak do około -10 z lekkim problemem ale dawał rade.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/36505-problem-z-silnikiem-17d/page/2/#findComment-20044 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 6arnold6 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 jak ciągnąłeś na lince to rozrząd mógł przeskoczyć Przy wymianie filtra paliwa może zapomniałeś o uszczelce :> chyba powinny być u Cb 2. Jedna mała na śrubce, a druga większa na około obudowy. Może gdzieś się ruszyła i ciągnie powietrze. Przed założeniem zaworka zwrotnego postaw auto na noc tak żeby przód był niżej. I dobrze odpowietrzony. I jak dobrze odpali to paliwo pewnie się cofa. Następnego dnia auto postaw odwrotnie jak nie odpali albo będzie bardzo ciężko to wszystko w temacie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/36505-problem-z-silnikiem-17d/page/2/#findComment-20042 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek22 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 To znacyz bylo tak. Po wymianie filtra, zalaniu go, odpowietrzeniu układu itp probowałem odpalic i nic. I potem sprobowałem odpalic w piatek bo było +5 około to powinien bez zadnego problemu odpalić. I też nic, więc za hol był wzięty i odpalił ale też Ciężko mu było. Jak tam czytam wasze rady to stwierdzam ze albo cos z rozrządem, albo z głowicą. Ehhhhhh co za auto;p   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/36505-problem-z-silnikiem-17d/page/2/#findComment-20038 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 6arnold6 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 Tego auta nie powinno brać się na hol lepiej na plaka odpalać niż na hol Może aku już nie domaga ?? i nie ma takiego kopa żeby porządnie zakręcił ?>?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/36505-problem-z-silnikiem-17d/page/2/#findComment-20035 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek22 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 Filtr paliwa montowałem 2 razy. Najpierw zamontowałem i nie chciał odpalic i po odpowietrzeniu poprzez poluzowanie nakrętek na wtryskach, też nie chcial odpalic, wiec też pomyślałem o tym że może stara uszczelka zostala i 2 na siebie naszły i jest szpara bądź jakiejś nie było, ale po wymontowaniu filtra były 2 uszczelaki, jedna do okołoa filtra a 2 przy wkręcie filrtra, i tez odpowietrzyłem i nic. Potem bylem holowany, odpalił, przejechałem około 15 km, na 2 dzien myslałem ze odpali bez niczego bo było dosyc ciepło ale odpalil za 4-5 razem po 30s tyrania go, przejechałem 30 km i po 12 h stania na dworzu nie odpala, a jak silnik jest ciepły to odpala bez niczego.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/36505-problem-z-silnikiem-17d/page/2/#findComment-20034 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek22 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 Akumulator ma rok, centra futura 72Ah na 720A i jest w pełni sprawny, alternator też.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/36505-problem-z-silnikiem-17d/page/2/#findComment-20032 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 6arnold6 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 Dla mnie ewidentnie jest problem z zapowietrzaniem. Jak masz jakąś pompkę próżniową to spróbuj odpowietrzać przez powrót z pompy nie zapominając o przekręconej stacyjce. A jak odpowietrzasz przez nakrętki na wtryskach to mocno ON pryska ??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/36505-problem-z-silnikiem-17d/page/2/#findComment-20030 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek22 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 Znaczy jak odpowietrzyć przez pompke od pompy? zabardzo nie rozumiem;p Dzisiaj zamówiłem na allegro pompke wraz z zaworem zwrotnym, powinna w ciagu 2 dni dojsć i ją chcę zamontowac na wężu który idzie od filtra paliwa do pompy żebym mógł sobie sam pompować paliwo z filltra do silnika. a jak juz tam paliwo będzie to nie cofnie się i powinno odpalać bez niczego. A co do wtrysków to hmm...nie wiem jak u innych tryska ON ale u mnie troche tych bąbelków powietrza wyleciało, a potem przy kręceniu rozrusznikiem ciekło i to sporo, wiec dokręciłem, potem proba odpalenia i nie chcial odpalić, a silnik kręcił, i tak było słychać jakby jzu miał odpalic i puszczał i tak cały czas jest,   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/36505-problem-z-silnikiem-17d/page/2/#findComment-20027 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 6arnold6 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 naczy jak odpowietrzyć przez pompke od pompy? zabardzo nie rozumiem;pChodzi mi o odpowietrzenie przez powrót z pompy paliwa. Musisz mieć specjalną pompkę która zasysa powietrze. Wtryski musisz szybko zakręcać. Jedna osoba kręci rozrusznikiem i jak zacznie lecieć paliwo to mocno zakręcasz. Jak będziesz miał ten zaworek to go zamontuj. Najlepiej jak da radę to wymień jeszcze przewód od filtra do pompy na przezroczysty. strzykawką pryśnij trochę paliwa do przewodów Odpal na plaka ( lepsze od holowania) szybko odkręć i zakręć każdą nakrętkę. I jak będzie się dalej zapowietrzał to będziesz widział powietrze w przezroczystym przewodzie. Jak powietrza nie będzie to szukasz innej przyczyny Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/36505-problem-z-silnikiem-17d/page/2/#findComment-20022 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.