Skocz do zawartości

Problem z silnikiem 1.7d


Gość Krzysiek22

Rekomendowane odpowiedzi

Ja moją Asie kupiłem za 5tys włożyłem w nią...okolo 2,5tys. obecnie ma 270tys km przeleciane wiec troche juz przeszła w swoim życiu. Diesle ogólnie ciężko odpalają w zime, szczególnie te które mają starszą konstrukcje silnika. Moje autko w zime odpalało tak od 0 do -10, dawało rade. niestey po wymianie filtra nawet +5 nie chce odpalac, i wydaje mi sie ze cofa sie paliwo, dlatego walcze. Jezeli po zalozeniu pompki i zaworu zwrotnego nie będzie odpalał to znaczy że albo: przestawiony rozrząd, jak kolega napisal wyzej...uszczelka pod głowica i sama glowica.

270 tys km to ona miala ale pare ladnych lat temu, nie wierz w ten przebieg, co do sprawdzania, co jest z autem, to zamiast sam sie bawic, to jedz na diagnostyke, ja 100zl zaplacilem i wszystkiego sie dowiedzialem, diesle ciezko pala, jak ktos o nie nie dba, jak auto ma wszystko sprawne i paliwo jest dobre, to ci bez łaski odpali w kazdy mroz, a pytanie do ciebie, na lince ciagales auto i odpalales czy nie?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek22

podczas holowania auto odpaliło, ale tez ciężko za którymś razem. Ja o auto dbam, jeżeli coś stuka puka czy coś się dzieje to od razu szukam problemu i to naprawiam. Teraz niestety problem powstał po wymianie filtra paliwa że auto nie pali nawet w plusowe temperatury. A wszytko zrobiłem dobrze, odpowietrzyłem itp. A wcześniej na starym filtrze odpalał tak do około -10 z lekkim problemem ale dawał rade.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak ciągnąłeś na lince to rozrząd mógł przeskoczyć

 

Przy wymianie filtra paliwa może zapomniałeś o uszczelce :> chyba powinny być u Cb 2. Jedna mała na śrubce, a druga większa na około obudowy. Może gdzieś się ruszyła i ciągnie powietrze.

Przed założeniem zaworka zwrotnego postaw auto na noc tak żeby przód był niżej. I dobrze odpowietrzony. I jak dobrze odpali to paliwo pewnie się cofa. Następnego dnia auto postaw odwrotnie jak nie odpali albo będzie bardzo ciężko to wszystko w temacie :lol:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek22

To znacyz bylo tak. Po wymianie filtra, zalaniu go, odpowietrzeniu układu itp probowałem odpalic i nic. I potem sprobowałem odpalic w piatek bo było +5 około to powinien bez zadnego problemu odpalić. I też nic, więc za hol był wzięty i odpalił ale też Ciężko mu było. Jak tam czytam wasze rady to stwierdzam ze albo cos z rozrządem, albo z głowicą. Ehhhhhh co za auto;p

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tego auta nie powinno brać się na hol :lol: lepiej na plaka odpalać niż na hol

Może aku już nie domaga ?? i nie ma takiego kopa żeby porządnie zakręcił ?>?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek22

Filtr paliwa montowałem 2 razy. Najpierw zamontowałem i nie chciał odpalic i po odpowietrzeniu poprzez poluzowanie nakrętek na wtryskach, też nie chcial odpalic, wiec też pomyślałem o tym że może stara uszczelka zostala i 2 na siebie naszły i jest szpara bądź jakiejś nie było, ale po wymontowaniu filtra były 2 uszczelaki, jedna do okołoa filtra a 2 przy wkręcie filrtra, i tez odpowietrzyłem i nic. Potem bylem holowany, odpalił, przejechałem około 15 km, na 2 dzien myslałem ze odpali bez niczego bo było dosyc ciepło ale odpalil za 4-5 razem po 30s tyrania go, przejechałem 30 km i po 12 h stania na dworzu nie odpala, a jak silnik jest ciepły to odpala bez niczego.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie ewidentnie jest problem z zapowietrzaniem. Jak masz jakąś pompkę próżniową to spróbuj odpowietrzać przez powrót z pompy nie zapominając o przekręconej stacyjce. A jak odpowietrzasz przez nakrętki na wtryskach to mocno ON pryska ??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek22

Znaczy jak odpowietrzyć przez pompke od pompy? zabardzo nie rozumiem;p Dzisiaj zamówiłem na allegro pompke wraz z zaworem zwrotnym, powinna w ciagu 2 dni dojsć i ją chcę zamontowac na wężu który idzie od filtra paliwa do pompy żebym mógł sobie sam pompować paliwo z filltra do silnika. a jak juz tam paliwo będzie to nie cofnie się i powinno odpalać bez niczego.

 

A co do wtrysków to hmm...nie wiem jak u innych tryska ON ale u mnie troche tych bąbelków powietrza wyleciało, a potem przy kręceniu rozrusznikiem ciekło i to sporo, wiec dokręciłem, potem proba odpalenia i nie chcial odpalić, a silnik kręcił, i tak było słychać jakby jzu miał odpalic i puszczał i tak cały czas jest,

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

naczy jak odpowietrzyć przez pompke od pompy? zabardzo nie rozumiem;p

Chodzi mi o odpowietrzenie przez powrót z pompy paliwa. Musisz mieć specjalną pompkę która zasysa powietrze.

Wtryski musisz szybko zakręcać. Jedna osoba kręci rozrusznikiem i jak zacznie lecieć paliwo to mocno zakręcasz.

Jak będziesz miał ten zaworek to go zamontuj. Najlepiej jak da radę to wymień jeszcze przewód od filtra do pompy na przezroczysty. strzykawką pryśnij trochę paliwa do przewodów

Odpal na plaka ( lepsze od holowania) szybko odkręć i zakręć każdą nakrętkę.

I jak będzie się dalej zapowietrzał to będziesz widział powietrze w przezroczystym przewodzie. Jak powietrza nie będzie to szukasz innej przyczyny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności