Skocz do zawartości

P1590 - Za mocne wejście sygnału pracy silnika


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 32
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość arekpelczynski

W weekend gościu wyśle mi egr jak dojdzie do mnie to odświeżę diagnozę felernego 1590 pozdrawiam

 

Dobrze abyś przed wymiana przeczyścił też dolot - z tego co widziałem to potrafi on być http://auto-krak.pl/public_html/wp-content/uploads/2013/09/15122010047.jpg

Jak nie to trzeba będzie krok po kroku zastosować się do opisu na początku tematu.

Jak coś to postaram się podpowiedzieć gdzie jakie wtyczki i styki.

 

Siemka.

 

Tak jak wyżej napisane przeczyść dolot. Ja wczoraj zajrzałem do siebie i ciekawie to nie wygląda, a po przeczyszczeniu powinieneś pozbyć się kilku błędów silnika, no i poprawić jego sprawność.

 

 

Na pierwszym zdjęciu widać jak to dokładnie wygląda. I tak już trochę to obczyściłem przy odkręcaniu, bo nakrętek nie było widać.. ;D

 

post-33082-0-46311600-1413879375_thumb.jpg

post-33082-0-40449000-1413879389_thumb.jpg

post-33082-0-51064900-1413879402_thumb.jpg

post-33082-0-88456100-1413879415_thumb.jpg

 

  • 4 tygodnie później...
Gość arekpelczynski

Doloty czyste egr wymieniony ale pojawia się błąd

P0400 - Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
(05) - Nie występuje
który czujnik jest za to odpowiedzialny?
A błąd p1590 wyrzuca po zapłonie bo nie mam tego zaworka w obwodzie nie wiem nawet do czego on jest,

Doloty czyste egr wymieniony ale pojawia się błąd

P0400 - Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 2 (zob. procedure sprawdzania - opis kodu usterki)
(05) - Nie występuje
który czujnik jest za to odpowiedzialny?

post-41777-0-28164200-1415931280_thumb.jpg

 

Gość arekpelczynski

Kolego Kacper już przestałeś zerkać i pisać mam nowy problem,ale chyba założę nowy temat nie działa wskaźnik temp. na licznikach .Od pewnego czasu wariował na max i normalnie na max normalnie teraz jest już na maxa zawieszony nie reaguje na zapłon ani na zdjęcie kabelka z czujnika tego pojedynczego koło termostatu . . Może się mylę ale czy info o oporze do pulpitu z czujnika idzie przez ECU czy z czujnika odrau wali na pulpit .???


Niedodałem tmp. silnika

 

Zaglądam , tylko nie potrafię nic sensownego podpowiedzieć odnośnie P0400. Chyba że to jakiś problem związany z podciśnieniami.

 

Co do czujnika temperatury na zegary zerknij tu http://forum.opel24.com/topic/69614-czujnik-temperatury-wody-na-zegary/

 

Gość arekpelczynski

Kamień z serca bo już czułem się udręką i w ogóle z chorymi problemami ;-)

Zegary rozbebeszyłem i według mnie ok sygnał do (woltoamperomierza) wskaźnika temp. jest zwarty do masy .

jednak rozebrałem bardzo dużo i kiedy ruszam wiązką między silnikiem a filtrem powietrza (czyli ecu) biorę się do rozizolowywania i szukania

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności