Gość Kacper Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 Czasami dużo łatwiej jest dać nowy przewód - inaczej to zajęcie dla cierpliwych.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/36690-p1590-za-mocne-wej%C5%9Bcie-sygna%C5%82u-pracy-silnika/page/4/#findComment-561199 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opel3255 Opublikowano 23 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2014 Jeżeli chodzi o błąd P0400 to jest to związane z zaworem EGR i dolotem, nie wiem dokładnie co ale przeczyszczenie całego dolotu poskutkowało pozbyciem się tych błędów. Ale niestety autku znowu coś się dzieje i dalej rozbebeszę cały samochód aż znajdę. A co do tych błędów i ogólnie problemami z sintrą to czytając różne fora wychodzi na to że Sinterki mają jakiś seryjny problem, którego jeszcze nikt dosłownie nie rozwiązał. Są chwilowe naprawy ale wszystko po jakimś czasie wraca..   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/36690-p1590-za-mocne-wej%C5%9Bcie-sygna%C5%82u-pracy-silnika/page/4/#findComment-561592 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arekpelczynski Opublikowano 25 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 Pomiędzy silnikiem nad skrzynię w wiązce przewodów przetarty lekko do masy przewód od czujnika .Mogę doradzić kolegom w razie podobnego problemu muszą być dwie osoby jeden w aucie na włączonym zapłonie patrzy na czujnik ,a drugi rusza za przewód po kawałku aż coś zacznie się dziać . Mało tego kolego Opel3255 jak znalazłem przetarcie kolega doradził mi żebym wymienił przelewy bo jakieś popękane ok tak zrobiłem ale trochę nachlapało się ropy do o koła. Próba wszystko pięknie działa ale kolega siedzi w aucie daje gazu a ja widzę jak w miarę dawania gazu idą bombelki powietrza z między kolektora egr a klap zawirowania!!!!!!! Ropa która naciekła rozwiązała mi przypadkiem problem BŁĘDU P0400 bo jeżeli egr sprawny doloty czyste silnik w dobrej kondycji czujnik ciśnienia doładowania w tym kolektorze spr. przepływomierz i turbo też. to co ?zostaje właśnie nieszczelny kolektor uciekającego powietrza gołym okiem nie widać ,błąd jest sporadyczny niema go np. na wolnych obrotach zostaje tylko ta nieszczelność kolego opel3255 sprawdź to również u siebie. ja jutro zamawiam uszczelkę jestem przekonany że to ta przyczyna na 99% pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/36690-p1590-za-mocne-wej%C5%9Bcie-sygna%C5%82u-pracy-silnika/page/4/#findComment-561892 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.