Gość Adam85 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2012 dzisiaj i mnie dopadł problem z przepustnicą przy próbie wyprzedenia na 3 auto straciło moc i pojawił się samochód z kluczykiem... ale nadal jechałem. Po zatrzymaniu i uruchomieniu silnika wszystko wróciło do normy aż do kolejnego przyśpieszenia, dalej jechałem już bardzo ekonomicznie (weże sprawdziłem wyglądają ok ). W drodze powrotnej ok. 100 km jechałem na max. 2000 obrotów bez szaleństw pod koniec drogi chciałem sprawdzić czy nadal występuje ten błąd i ze 3 razy ostro przygazowałem na 2 i 3 biegu i nic dodam, że przy pierwszym pojawieniu się błędu temp. powietrza wynosiła 30C a przy drodze powrotnej tylko 25C czy to może mieć związek ? dadam, że samochód był ostatnio na lakierni i w komorze suszenia może przy wysokiej temp. styki w potencjometrze się przegrzały ? Miałem podobny problem. Moje autko ma przejechane 330 000km, i dopiero przy tym przebiegu zaczął występować opisany problem. Trzeba dokładnie sprawdzić dwa węże interkulera.Przepływomierz nie ma tu znaczenia. Pęknięcia może nie widać od razu, trzeba je odkręcić i dokładnie sprawdzić, problem występuje przy sporym ciśnieniu i w tym momencie "wybija" turbo. Obojętne na którym biegu, ale przy niskich obrotach. W aucie dopiero przy tym przebiegu wymieniłem węże z oryginalnych montażowych, na oryginalne również, ale widzę, że już padły. Niestety, bo znowu "wybija" turbo. Temperatura ma wpływ bo guma się rozgrzewa i nawet drobna szczelina czy pęknięcie w wężu powoduje utratę ciśnienia i tym samym utratę doładowania. Proponuję od razu zakupić nowy komplet węży i cieszyć się spokojna jazdą Sprawdź również łączenie węży z elementami metalowymi i same zaciski. Mogą nie wytrzymywać dużego ciśnienia, wymienić.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37067-utrata-mocy-signum-22-dti/page/2/#findComment-450912 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kriki Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 (edytowane) Witam dołacze sie do was z tym samym problemem mam takie same objawy pojechalem do mechanika podłaczylem pod kompa i wyszła ze przepływka ok włozylem inna ale uzywana i niestety to samo po przejechaniu paru kilometrów zapala sie klucz servis samochod traci moc wylacze silnik zapale klucz sie nie swieci ale nie ma tej mocy co wczesniej na dodatek dodam ze jak jade samochodem dodam mocniej gazu to slychac i czuc jak z wentylacji mocniej dmucha popuszcze gazu to przestaje cos chyba gdzies mam nie szczelne i nie wiem co ????a czy to moze byc wina filtrów bo nie wymienialem? Edytowane 14 Sierpnia 2012 przez kriki   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37067-utrata-mocy-signum-22-dti/page/2/#findComment-452290 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kriki Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 znalazlem przyczne braku mocy mialem pekniety przewod od turbo trzeba je dokładnie posprawdzac.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37067-utrata-mocy-signum-22-dti/page/2/#findComment-452301 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ruzel Opublikowano 19 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 Witam, Mam ten sam problem, przy delikatnym dociskaniu gazu silnik traci moc, obroty niby ida do góry ale z przyspieszeniem kiepściutko. Jak domowym sposobem sprawdzić szczelność Przewodu doprowadzającego powietrze do turbo, bo jeśli dobrze zrozumiałem, to z tym wszyscy mieli problem?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37067-utrata-mocy-signum-22-dti/page/2/#findComment-460356 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.