Skocz do zawartości

utrata mocy - Signum 2.2 DTI


Gość solartris

Rekomendowane odpowiedzi

dzisiaj i mnie dopadł problem z przepustnicą przy próbie wyprzedenia na 3 auto straciło moc i pojawił się samochód z kluczykiem... ale nadal jechałem. Po zatrzymaniu i uruchomieniu silnika wszystko wróciło do normy aż do kolejnego przyśpieszenia, dalej jechałem już bardzo ekonomicznie (weże sprawdziłem wyglądają ok ). W drodze powrotnej ok. 100 km jechałem na max. 2000 obrotów bez szaleństw pod koniec drogi chciałem sprawdzić czy nadal występuje ten błąd i ze 3 razy ostro przygazowałem na 2 i 3 biegu i nic dodam, że przy pierwszym pojawieniu się błędu temp. powietrza wynosiła 30C a przy drodze powrotnej tylko 25C czy to może mieć związek ? dadam, że samochód był ostatnio na lakierni i w komorze suszenia może przy wysokiej temp. styki w potencjometrze się przegrzały ?

Miałem podobny problem. Moje autko ma przejechane 330 000km, i dopiero przy tym przebiegu zaczął występować opisany problem. Trzeba dokładnie sprawdzić dwa węże interkulera.Przepływomierz nie ma tu znaczenia. Pęknięcia może nie widać od razu, trzeba je odkręcić i dokładnie sprawdzić, problem występuje przy sporym ciśnieniu i w tym momencie "wybija" turbo. Obojętne na którym biegu, ale przy niskich obrotach. W aucie dopiero przy tym przebiegu wymieniłem węże z oryginalnych montażowych, na oryginalne również, ale widzę, że już padły. Niestety, bo znowu "wybija" turbo. Temperatura ma wpływ bo guma się rozgrzewa i nawet drobna szczelina czy pęknięcie w wężu powoduje utratę ciśnienia i tym samym utratę doładowania. Proponuję od razu zakupić nowy komplet węży i cieszyć się spokojna jazdą :) Sprawdź również łączenie węży z elementami metalowymi i same zaciski. Mogą nie wytrzymywać dużego ciśnienia, wymienić.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam dołacze sie do was z tym samym problemem mam takie same objawy pojechalem do mechanika podłaczylem pod kompa i wyszła ze przepływka ok włozylem inna ale uzywana i niestety to samo po przejechaniu paru kilometrów zapala sie klucz servis samochod traci moc wylacze silnik zapale klucz sie nie swieci ale nie ma tej mocy co wczesniej na dodatek dodam ze jak jade samochodem dodam mocniej gazu to slychac i czuc jak z wentylacji mocniej dmucha popuszcze gazu to przestaje cos chyba gdzies mam nie szczelne i nie wiem co ??????????a czy to moze byc wina filtrów bo nie wymienialem????

Edytowane przez kriki

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam,

Mam ten sam problem, przy delikatnym dociskaniu gazu silnik traci moc, obroty niby ida do góry ale z przyspieszeniem kiepściutko. Jak domowym sposobem sprawdzić szczelność Przewodu doprowadzającego powietrze do turbo, bo jeśli dobrze zrozumiałem, to z tym wszyscy mieli problem?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności