Gość grzes08 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 ciesze się, że pomogłem   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37255-eksploatacja-astry-j-iv/page/14/#findComment-492245 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wituś Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 Od wczoraj jestem posiadaczem Astry IV 1.6 115KM. Wszystko ładnie działa za wyjątkiem wskaźnika paliwa. Nalałem benzyny po sam korek, a nadal mam komunikat o niskim stanie paliwa. Wiem, że użytkownik Jackout ma/miał ten sam problem i czy jest jakieś rozwiązanie tego problemu? Mogło się coś zawiesić lub zablokować?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37255-eksploatacja-astry-j-iv/page/14/#findComment-502305 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzechukln Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 Witam, 28 sierpnia odebrałem swoją Astrę IV ST 1.4 Turbo z fabrycznym LPG. Jestem mocno zawiedziony samochodem. Obecny stan licznika to 14 455 km i: - Zawieszenie głośne - nie jeździłem innym egzemplarzem, ale jak dla mnie nie do przyjęcia - Bardzo, ale to bardzo słabe hamulce - najgorsze jakie tylko miałem kiedykolwiek w aucie (same hamulce i zaciski różnią się od tych z wersji 1.6 Turbo oraz Diesli - są dużo mniejsze). - Tragiczna jakość felg PZK 18" - nie spotkałem się jeszcze z sytuacją, że można porysować felgę paznokciem... - Jak dla mnie to skrzynia biegów działa tragicznie na biegach 1, 2 i 3. Przy ruszaniu z 1 rzuca całym samochodem jakby miał się rozpaść, natomiast przy szybkiej zmianie z 1 na 2 oraz z 3 na 3 potrafi się konkretnie przyhaczyć. Miał ktoś z Was podobne objawy? Auto mi się bardzo podoba od strony wizualnej, mało pali, silnik wbrew pozorom bardzo ok, ale te hamulce, skrzynia i felgi mnie dobijają...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37255-eksploatacja-astry-j-iv/page/14/#findComment-508025 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 12 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 miałem okazje jeździć takim samochodem .. i jedyne co mogę potwierdzić to czasami haczenie przy szybkiej zmianie biegów .. zawieszenie fajne, zresztą dość chwalone, hamulce uważam, że przyzwoite, choć rzeczywiście w Merivie B z 1.7 CDTI są dużo lepsze .. felgi .. no niestety nie wiem co to jest PZK??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37255-eksploatacja-astry-j-iv/page/14/#findComment-508293 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bonzo_ Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 (edytowane) Od 27.12.2013r. jestem posiadaczem Astry J SPORT 1.4 turbo z fabrycznym LPG. Jak narazie przejechałem 500 km więc nie mogę jeszcze za dużo powiedzieć. Jedyne co mnie spotkało, to na autostradzie przy prędkości 170 km/h odłączyło zasilanie gazem i przeszło na zasilanie benzyną. Zwolniłem i chciałem przełaczyć na LPG, jednak kontrolka tylko migała, po czym po chwili gasła. Zatrzymałem się na pierwszej stacji. Zgasiłem silnik, dotankowałem gazu i później jechał już normalnie na LPG. Miał ktoś podobnie? Edytowane 7 Stycznia 2014 przez Bonzo_   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37255-eksploatacja-astry-j-iv/page/14/#findComment-516934 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maro40 Opublikowano 8 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 Witam, 28 sierpnia odebrałem swoją Astrę IV ST 1.4 Turbo z fabrycznym LPG. Jestem mocno zawiedziony samochodem. Obecny stan licznika to 14 455 km i: - Zawieszenie głośne - nie jeździłem innym egzemplarzem, ale jak dla mnie nie do przyjęcia - Bardzo, ale to bardzo słabe hamulce - najgorsze jakie tylko miałem kiedykolwiek w aucie (same hamulce i zaciski różnią się od tych z wersji 1.6 Turbo oraz Diesli - są dużo mniejsze). - Tragiczna jakość felg PZK 18" - nie spotkałem się jeszcze z sytuacją, że można porysować felgę paznokciem... - Jak dla mnie to skrzynia biegów działa tragicznie na biegach 1, 2 i 3. Przy ruszaniu z 1 rzuca całym samochodem jakby miał się rozpaść, natomiast przy szybkiej zmianie z 1 na 2 oraz z 3 na 3 potrafi się konkretnie przyhaczyć. Miał ktoś z Was podobne objawy? Auto mi się bardzo podoba od strony wizualnej, mało pali, silnik wbrew pozorom bardzo ok, ale te hamulce, skrzynia i felgi mnie dobijają... Witaj zawieszenie faktyczne jest głośne szczególnie zimą pisałem o moich problemach (poczytaj na forum) przez dwa lata z hakiem eksploatacji zdążyłem sie przyzwyczaić ogólnie samochód mnie nie zawiódł ale szaleństwa nie ma , przygotujcie sie także na problemy z wymianą żarówek dojście tragiczne na trasie wymiana dramat ,(pozdrowienia dla konstruktorów) z perspektywy: dzisiaj nie kupił bym tego samochodu , w 2011 to był niezły wydatek , ale to można doświadczyc po latach eksploatacji pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37255-eksploatacja-astry-j-iv/page/14/#findComment-523590 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomikk Opublikowano 18 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 od kilku tygodni świeci i po kilku dniach gaśnie i tak w koło żółta kontrolka check engine, komuter pokazuje usterkę układu ssania błąd P1101, miał ktoś już coś takiego? Astra j 1.4 turbo, 2010 rok..   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37255-eksploatacja-astry-j-iv/page/14/#findComment-529754 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcov Opublikowano 18 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2014 Czeka Cie wymiana kolektora ssacego.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37255-eksploatacja-astry-j-iv/page/14/#findComment-529763 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 19 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 a nie wystarczy sama przepustnica?? na razie powinno pomóc czyszczenie przepustnicy .. raz na pół roku .. powinno wystarczyć   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37255-eksploatacja-astry-j-iv/page/14/#findComment-529792 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcov Opublikowano 19 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 Kompletny kolektor kosztuje mniej niz sama przepustnica. Nikt do konca nie wie co jest powodem tego bledu. W kolektorze jest zaworek grzybkowy, ktory sie urywa i moze powodowac wlasnie ten blad. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37255-eksploatacja-astry-j-iv/page/14/#findComment-529806 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.