Skocz do zawartości

Eksploatacja Astry J ( IV )


Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 miesiące temu...
  • Odpowiedzi 159
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Od wczoraj jestem posiadaczem Astry IV 1.6 115KM. Wszystko ładnie działa za wyjątkiem wskaźnika paliwa. Nalałem benzyny po sam korek, a nadal mam komunikat o niskim stanie paliwa.

Wiem, że użytkownik Jackout ma/miał ten sam problem i czy jest jakieś rozwiązanie tego problemu? Mogło się coś zawiesić lub zablokować?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/37255-eksploatacja-astry-j-iv/page/14/#findComment-502305
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość grzechukln

Witam,

 

28 sierpnia odebrałem swoją Astrę IV ST 1.4 Turbo z fabrycznym LPG. Jestem mocno zawiedziony samochodem. Obecny stan licznika to 14 455 km i:

- Zawieszenie głośne - nie jeździłem innym egzemplarzem, ale jak dla mnie nie do przyjęcia

- Bardzo, ale to bardzo słabe hamulce - najgorsze jakie tylko miałem kiedykolwiek w aucie (same hamulce i zaciski różnią się od tych z wersji 1.6 Turbo oraz Diesli - są dużo mniejsze).

- Tragiczna jakość felg PZK 18" - nie spotkałem się jeszcze z sytuacją, że można porysować felgę paznokciem...

- Jak dla mnie to skrzynia biegów działa tragicznie na biegach 1, 2 i 3. Przy ruszaniu z 1 rzuca całym samochodem jakby miał się rozpaść, natomiast przy szybkiej zmianie z 1 na 2 oraz z 3 na 3 potrafi się konkretnie przyhaczyć.

 

Miał ktoś z Was podobne objawy? Auto mi się bardzo podoba od strony wizualnej, mało pali, silnik wbrew pozorom bardzo ok, ale te hamulce, skrzynia i felgi mnie dobijają...

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/37255-eksploatacja-astry-j-iv/page/14/#findComment-508025
Udostępnij na innych stronach

miałem okazje jeździć takim samochodem .. i jedyne co mogę potwierdzić to czasami haczenie przy szybkiej zmianie biegów .. zawieszenie fajne, zresztą dość chwalone, hamulce uważam, że przyzwoite, choć rzeczywiście w Merivie B z 1.7 CDTI są dużo lepsze .. felgi .. no niestety nie wiem co to jest PZK??

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/37255-eksploatacja-astry-j-iv/page/14/#findComment-508293
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Od 27.12.2013r. jestem posiadaczem Astry J SPORT 1.4 turbo z fabrycznym LPG. Jak narazie przejechałem 500 km więc nie mogę jeszcze za dużo powiedzieć. Jedyne co mnie spotkało, to na autostradzie przy prędkości 170 km/h odłączyło zasilanie gazem i przeszło na zasilanie benzyną. Zwolniłem i chciałem przełaczyć na LPG, jednak kontrolka tylko migała, po czym po chwili gasła. Zatrzymałem się na pierwszej stacji. Zgasiłem silnik, dotankowałem gazu i później jechał już normalnie na LPG. Miał ktoś podobnie?

Edytowane przez Bonzo_

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/37255-eksploatacja-astry-j-iv/page/14/#findComment-516934
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam,

 

28 sierpnia odebrałem swoją Astrę IV ST 1.4 Turbo z fabrycznym LPG. Jestem mocno zawiedziony samochodem. Obecny stan licznika to 14 455 km i:

- Zawieszenie głośne - nie jeździłem innym egzemplarzem, ale jak dla mnie nie do przyjęcia

- Bardzo, ale to bardzo słabe hamulce - najgorsze jakie tylko miałem kiedykolwiek w aucie (same hamulce i zaciski różnią się od tych z wersji 1.6 Turbo oraz Diesli - są dużo mniejsze).

- Tragiczna jakość felg PZK 18" - nie spotkałem się jeszcze z sytuacją, że można porysować felgę paznokciem...

- Jak dla mnie to skrzynia biegów działa tragicznie na biegach 1, 2 i 3. Przy ruszaniu z 1 rzuca całym samochodem jakby miał się rozpaść, natomiast przy szybkiej zmianie z 1 na 2 oraz z 3 na 3 potrafi się konkretnie przyhaczyć.

 

Miał ktoś z Was podobne objawy? Auto mi się bardzo podoba od strony wizualnej, mało pali, silnik wbrew pozorom bardzo ok, ale te hamulce, skrzynia i felgi mnie dobijają...

Witaj

zawieszenie faktyczne jest głośne szczególnie zimą pisałem o moich problemach (poczytaj na forum) przez dwa lata z hakiem eksploatacji zdążyłem sie przyzwyczaić ogólnie samochód mnie nie zawiódł ale szaleństwa nie ma , przygotujcie sie także na problemy z wymianą żarówek dojście tragiczne na trasie wymiana dramat ,(pozdrowienia dla konstruktorów) z perspektywy: dzisiaj nie kupił bym tego samochodu , w 2011 to był niezły wydatek , ale to można doświadczyc po latach eksploatacji pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/37255-eksploatacja-astry-j-iv/page/14/#findComment-523590
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

od kilku tygodni świeci i po kilku dniach gaśnie i tak w koło żółta kontrolka check engine, komuter pokazuje usterkę układu ssania błąd P1101, miał ktoś już coś takiego? Astra j 1.4 turbo, 2010 rok..

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/37255-eksploatacja-astry-j-iv/page/14/#findComment-529754
Udostępnij na innych stronach

Kompletny kolektor kosztuje mniej niz sama przepustnica. Nikt do konca nie wie co jest powodem tego bledu. W kolektorze jest zaworek grzybkowy, ktory sie urywa i moze powodowac wlasnie ten blad.

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/37255-eksploatacja-astry-j-iv/page/14/#findComment-529806
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności