Skocz do zawartości

Kody błędów! Co oznaczją?


Gość mariusz_k85

Rekomendowane odpowiedzi

Gość mariusz_k85

Witam! Od dwóch miesięcy posiadam Vectrę C w automacie z silnikiem Z22SE. Od pewnego czasu na wolnych obrotach obojętnie czy skrzynia jest ustawiona na D czy N zdarza się, że lekko spadają obroty poniżej 500obr/min po czym wracają z powrotem na ok. 700obr/min. Zdarza się też, że silnik zgaśnie. Dodam jeszcze, że dzieje się tak zarówno na gazie jak i na benzynie. Co może być tego przyczyną? Kilka razy wyskoczył klucz francuski i nie mogłem odpalić auta. Kontrolka Check gaśnie dopiero po odpaleniu auta. Wczoraj byłem na kompie i wykazało następujące błędy:

-P0404 EGR:komenda - sygnał zły

-P1271 Porównanie czujników 1-2akceleratora

-P1614 Zły klucz transpondera

-P1616 Zły identyfikator pojazdu z zespołu wskaźników

-U2106 CAN: brak komunikacji

Wie ktoś może co one oznaczają i co może być przyczyną moich problemów? Proszę o pomoc! Pozdrawiam!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu znajdziesz odpowiedz na swoje pytania http://forum.opel24.com/search.htm

ktore bledy byly aktywne?

poczytaj tez o przeplywomierzu, bo on rowniez moze generowac niektore z tych bledow

3ci problem z kluczykiem

4ty i 5ty dziwne jakies...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mariusz_k85

i niestety nie ma info na temat moich błędów. Dziś znowu zapalił mi się check i już nie gaśnie a więc znowu jakiś błąd ale nie miałem możliwości sprawdzić jaki... A co może być nie tak z kluczykiem? Mam dwa oryginalne, na jednym po przekręceniu stacyjki w ogóle nie rusza rozrusznik i zapala się kontrolka tego klucza-francuza a drugi działa poprawnie tylko czasami dzieje się to samo, że silnik nie reaguje i pojawia się klucz. Piloty nie działają i mam założony inny alarm na osobnym pilocie.

Chyba w przyszłym tygodniu wyczyszczę EGR i przepływomierz...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dwa oryginalne, na jednym po przekręceniu stacyjki w ogóle nie rusza rozrusznik i zapala się kontrolka tego klucza-francuza a drugi działa poprawnie tylko czasami dzieje się to samo, że silnik nie reaguje i pojawia się klucz

w najlepszym razie problem z zalogowaniem kluczyka z transponderem.zdaje sie ze na forum jest opis. chyba ze trzeba bedzie przeprogramowac fejsem. w gorszej sytuacji bateria do wymiany a w najgorszej to masz sam kluczyk bez transpondera.

domyslam sie ze kontrolka mruga.

sprobuj samemu odczytac bledy http://forum.opel24.com/zafira-b-zczytywanie-kodow-w-domu-vt28419.htm i daj znac co wyszlo, jak nie tak to moze na zworke.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mariusz_k85

Kontrolka check się pali już cały czas... a odnośnie tego kluczyka to też się ten klucz francuski pali cały czas i wtedy nie idzie odpalić a jeśli ten klucz zgaśnie to samochód odpala normalnie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mariusz_k85

Jutro zobaczę bo dziś zamuliłem... W ogóle dziś samochód przeszedł chyba w stan awaryjny bo w ogóle nie miał mocy. kręcił do max ok 3tyś i ledwo jechał... z problemami osiągnąłem 50km/h. Dopiero jak się zatrzymałem to chyba za piątym razem wszystko wróciło do normy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności