Skocz do zawartości

Tigra 1,4 nie wchodzi na obroty, problem z uruchomieniem.


Rekomendowane odpowiedzi

dzieki za odp. jak bede jechala na wymiane rozrzadu to kaze sprawdzic cisnienie oleju oraz czujnik polozenia walu.

Dzis zeszlam do samochodu sprawdzic olej. Jednak koncowka bagnetu jest połamana(scieta) i roznie pokazuje. Czasem wogole,czasem na max. (musze kupic nowy bagnet, wtedy sprawdze).

Zauwazylam ze w pojemniku plynu chlodniczego jest niedostatek ok 1 cm.

 

Ten dziwny dzwiek ktory opisywalam ze cos ociera,jest nadal. Jednak slysze i to napewno METALICZNY DZWIEK gdzies w okolicach rozrzadu. Dzwiek jest jednostajny, odrazu po odpaleniu auta i nie ustaje. Moze cos nie tak z napinaczem paska wieloklinowego? Poniewaz byl wymieniany niby na nowy,ale sam pasek nie byl wymieniany, ani rolka.

Gdy poszedl wczesniej napinacz dzwiek byl podobny ale o wiele glosniejszy :) Tak jakby 5 kg kluczy obijalo o siebie :) Kiedys inny mechanik zasugerowal ze dziwny dzwiek wydaje lozysko od klimy i w ten sam dzien padl napinacz.... wiec myslalam ze problem rozwiazny.

 

Ale ten metaliczny dzwiek mi sie nie podoba :D

Moze rozrzad przestawiony. Przypominam, ze samochod odpalam na pych 2 razy pod rzad bo za 1 nie wyszlo,za mala szybkosc i wytrzeslo samochodem... 2 raz poszlo.

moze rozrzad przesloczyl?? Bo zaczelo to sie dziac od tamtej pory.

 

Sama juz nie wiem.

 

No to jeszcze rozrzad nie sprawdzony??

Od tego trzeba było zaczać.

A zdejmij pasek wielorowkowy i odpal, to się przekonamy, co może hałasowac.

 

Cytat;

No to jeszcze rozrzad nie sprawdzony??

Od tego trzeba było zaczać.

 

Rozrzad nie sprawdzony, poniewaz wydalam pieniadze na nowy napinacz paska wieloklinowego i regeneracje rozrusznika 700 zl :) i musze czekac teraz do 10 lutego.

Cytat;

A zdejmij pasek wielorowkowy i odpal, to się przekonamy, co może hałasowac.

 

dzis przylozylam ucho dokladnie nad maska i wysluchiwalam skad ten dzwiek. Bardzo dobrze go slychac nad kolem z przodu od strony pasazera !

podejrzewam ze cos nie tak z napinaczem paska wieloklinowego:/ dzieki za rade, dam do zdjecia ten pasek znajomemu najprawdopodobniej w niedziele.

Mam zle przeczucia co do tego napinacza. Jak rozsypal sie napinacz strasznie metalicznie rzezilo, ale elektromechanik mowil ze wystarczy wimienic sam napinacz, ze paska i rolki nie trzeba... boje sie ze byl w bledzie i ze cos znow poszlo... :)

 

Myslalam tez o sprzegielku alternatora... Inny mechanik stwierdzil ze ktos w alternatorze kiedys grzebal...

 

Dwumasa to najprawdopodobniej nie bedzie bo to slychac od str. pasazera a nie od kierowcy (niech mnie ktos poprawi jak sie myle)...

 

p.s 1 dzwiek jest nie zaleznie czy jest wlaczona klimatyzacja czy nie.

 

p.s 2 problem z dochodzeniem do 4 tys obrotow rozwiazany :roll: okazalo sie ze dzieje sie tak tylko gdy zapala sie kontrolka check engine. Jak sie nie zapala to jest ok.

hmm.. chyba samochod wchodzi w tryb awaryjny...

 

scaliłem posty/zbyszek670

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności