Gość jackson2002 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 Witam, Od niecałego tygodnia jestem posiadaczem Vectry B 1997 2,0 DTL 101KM. Jest to moje pierwsze autko i chciałbym wiedzieć czy z nią wszystko ok. Czy w momencie przekręcania kluczyka powinna się na chwilkę zapalać kontrolka CHECK ENGINE (żołta z piorunem) i po odpaleniu autka gasnąć? Ogólnie w trakcie jazdy ta kontrolka się nie świeci, jedynie raz miałem sytuację gdzie po ok. 2-3minutach jazdy mrugnęła ze 2-3 razy i tyle. Jeśli to jest znak że coś się z tym dzieje złego, to może ktoś miał podobną sytuację? Czy w ogóle w tych Vectrach jest coś, na co trzeba zwracać szczególną uwagę? Dzięki za odp:)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbyszek670 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 Czy w momencie przekręcania kluczyka powinna się na chwilkę zapalać kontrolka CHECK ENGINE (żołta z piorunem) i po odpaleniu autka gasnąć?Tak to jest poprawne działanie tej kontrolki. raz miałem sytuację gdzie po ok. 2-3minutach jazdy mrugnęła ze 2-3 razy i tyle.Jak się zapali w czasie jazdy to znaczy wystąpił błąd w układzie elektrycznym silnika i trzeba błąd odczytać.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jackson2002 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 A czy można to zrobić samemu? Znalazłem jak to zrobić ale wydaje mi się że w tym modelu silnika jedynie wchodzi w grę komputer.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sepcio Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 w dieslu tylko komputer niestety pozostaje   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jackson2002 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 Dobra, dzięki:) a czy sprawdzenie pod komputerem jest odpłatne? I jeszcze jedno takie pytanie.... od wczoraj nie odpalałem, wyszedłem dzisiaj właśnie żeby odpalić...tak sprawdzić i kontrolka o której pisałem na początku zgasła po odpaleniu i za chwilę się zapaliła i zgasła dopiero jak się troszkę rozgrzało autko. Czy tutaj może być przyczyna w słabym akumulatorze? Od razu dodam że aku jest troszkę słaby, odpalić odpalił ale z trudem. Dzięki:)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbyszek670 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 Ogólnie w trakcie jazdy ta kontrolka się nie świeci, jedynie raz miałem sytuację gdzie po ok. 2-3minutach jazdy mrugnęła ze 2-3 razy i tyle.Ale jak mrugnęła tylko to może nie pokaże błędu a może tu chodzi o błąd świec żarowych.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adr_ad Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 Witam, Od niecałego tygodnia jestem posiadaczem Vectry B 1997 2,0 DTL 101KM. Jest to moje pierwsze autko i chciałbym wiedzieć czy z nią wszystko ok. Czy w momencie przekręcania kluczyka powinna się na chwilkę zapalać kontrolka CHECK ENGINE (żołta z piorunem) i po odpaleniu autka gasnąć? Ogólnie w trakcie jazdy ta kontrolka się nie świeci, jedynie raz miałem sytuację gdzie po ok. 2-3minutach jazdy mrugnęła ze 2-3 razy i tyle. Jeśli to jest znak że coś się z tym dzieje złego, to może ktoś miał podobną sytuację? Czy w ogóle w tych Vectrach jest coś, na co trzeba zwracać szczególną uwagę? Dzięki za odp:) Witaj, Małe sprostowanie - z opisu wynika, że masz 82km, a nie jak błędnie myślisz 101km. Co do tego na co zwracać uwagę: 1. Jeżeli nie znasz wcześniejszej historii auta - to polecam wymianę wszystkich płynów. 2. Jeździmy tylko na dobrym paliwie (np. on verva, podobno dobrze płucze). 3. Mi po zakupie wywalało check, i uciekał hamulec (wpadał w podłogą), po zmianie płynów wszystko wróciło do normy. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jackson2002 Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 Hmm, no to trochę dziwne, bo nie jedzie jak 82KM:P Ale nie wiem, specem nie jestem. 74kW to 101 KM jeśli dobrze pamiętam. Na klapie mam opis: DL16V 2.0. Co do płynów, filtrów itd wiem, że trzeba wymienić, niestety blokują mnie środki finansowe... Paliwo wlewam zawsze to troszkę lepsze, to Ultimate/Verva/i jakie tam jeszcze są dopiero miałem 3tankowania więc nie poszaleje z opisem:P U mnie hamulec jest ok, jedynie to właśnie ta kontrolka zapalająca się zaraz po włączeniu silnika. Jak wyjdę w końcu na prostą $ i wymienie płyny i dalej to będzie to podskoczę na komputer...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość celius Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 Hmm, no to trochę dziwne, bo nie jedzie jak 82KM:P Ale nie wiem, specem nie jestem. 74kW to 101 KM jeśli dobrze pamiętam. Na klapie mam opis: DL16V 2.0. Jak masz 97 rocznik to na 100% masz 60kW czyli 82KM czyli silnik o oznaczeniu X20DTL. Zresztą oznaczenie DI_16V na to wskazuje.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jackson2002 Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 Jak masz 97 rocznik to na 100% masz 60kW czyli 82KM czyli silnik o oznaczeniu X20DTL. Zresztą oznaczenie DI_16V na to wskazuje. Troszkę mnie to niepokoi co piszecie. Czuje się teraz troszkę skołowany bo nie wiem czym jeżdżę Patrzę na dowód, rubryka P.2 - 74kW, pierwsza rejestracja 1997. Co do oznaczenia DL lub DI - pic na dworze i nie chce mi się wychodzić, ale jutro sprawdzę na 100% i dam znać X20DTL - gdzie to mogę znaleźć, bo przeglądam dowód i ni ma nic:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.