ja37 Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Nie. Tu już nie szukaj błędu w wiązce silnika(poza przekaxnikiem) Najpierw uporzadkuj instalację alternatora, masy. Brak checka(jeśli żarówka ok i przejście do wiązki kompa ok) to brak zasilania komputera. Jeśli nagle odżył, to jakiś luźny/zaśniedziały styk. Masz wszystko do przejrzenia pod maską i przy kompie. Sprawdzenie mas i zasilania kompa tez.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37748-c20-xe-swap-problem/page/5/#findComment-8340 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AnSnatch Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 teraz tak do tego ze przerywa moze miec wpływ hujowe paliwo?? lub padniety zawór na listwie wtryskowej?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37748-c20-xe-swap-problem/page/5/#findComment-7728 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 Znaczy nie chce ci się nic robić, szukasz roziązania bez ingerencji. Powodzenia.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37748-c20-xe-swap-problem/page/5/#findComment-7627 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AnSnatch Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 już nie mam siły sprawdzałem wszystko z instalacja niby jest ok ale po daniu innej pompy paliwa i zasaniu paliwa z banki nie z baku autko zaczeło chodzic znow normalnie wpielem pompe do baku i znow hujnia sie zrobila po przejechaniu 4km;/ juz nie wiem co jest grane;(   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37748-c20-xe-swap-problem/page/5/#findComment-7534 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 A to nic nie daje ci do myślenia? Znaczy, że albo filtr zapchany, albo pompa siada, albo słaby prąd dochodzi do pompy, jeśli na bańce chodzilo ok.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37748-c20-xe-swap-problem/page/5/#findComment-7529 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AnSnatch Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 Filtr raczej nie nie nowy jest zalozony pompa ta na ktorej odpalalem autko z banki paliwo zalalem inne dalej to samo zagnę wąż od powrotu zaraz za wtryskami autko zaczyna chodzic na moj tok myslenia padniety zawor cisnienia na listwie ! dodano ile powino być ciśnienia na listwie? scaliłem/daro   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37748-c20-xe-swap-problem/page/5/#findComment-7512 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 A w takim razie jak podłączałeś tą pompę z bańki? Ominąłeś jakoś regulator ciśnienia? Ciśnienie 3 bary powinno być bez podłączonego podcisnienia. U mnie jest 3,2.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37748-c20-xe-swap-problem/page/5/#findComment-7375 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AnSnatch Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 tak ja pompe mam założoną zewnetrzną jest sama pompa bez regulatora regulator dopiero mam na listwie jak go można sprawdzic i pompe co może miec wplyw np lejące wtryski?? dzis bede mierzyć cisnienie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37748-c20-xe-swap-problem/page/5/#findComment-7369 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 Regulator cisnienia jest na listwie. Jeśli z bańki podłączyłeś pod węże z listwy, to raczej regulator masz ok. Prędzej pompa poszła, albo nie ma dobrego zasilania. Czemu szukasz dziury w calym, a nie sprawdzisz pompy i prądu?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37748-c20-xe-swap-problem/page/5/#findComment-7349 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AnSnatch Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 Tak ale to trzecia pompa z rzedu ktora proboje i na kazdej to samo a sadze za zawor padniety bo wczesniej pompa smigała i dobijała caly czas Okej Sprawdze cisnienie na listwie cisnienie na pompie napiecie na pompie ale jak sprawdzic czy zawor jest git scaliłem/daro Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37748-c20-xe-swap-problem/page/5/#findComment-7342 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.