ja37 Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 Zawór na przykład kompresorem. Pomiar ciśnie ia paliwa ci coś podpowie. A kabelki pompy niech czekają? To, co łatwe do sprawdzenia zostawia się na koniec? Najpierw się wymieni regulator, pompę, filtr i bóg wie, co jeszcze ~ 800PLN, a olać kabelki?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37748-c20-xe-swap-problem/page/6/#findComment-7275 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AnSnatch Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 kable pojdą pierwsze na odszczał a skad wziełeś kwotę 800pln ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37748-c20-xe-swap-problem/page/6/#findComment-7261 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 Wiesz, że remont c20xe to jakieś 6kPLN? A tyu wybrzydzasz na drobne   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37748-c20-xe-swap-problem/page/6/#findComment-7257 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AnSnatch Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 nie zamierzam robić remontu silnika   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37748-c20-xe-swap-problem/page/6/#findComment-7052 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 To daj zasilanie pompy bezpośrednio z akumulatora osobnymi kablami i zobacz co będzie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37748-c20-xe-swap-problem/page/6/#findComment-7039 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AnSnatch Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 tak zrobię i sprawdze miernikiem jakie dochodzi napiecie teraz tam powino byc 12v?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37748-c20-xe-swap-problem/page/6/#findComment-6992 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 Na wyłączonym zaplonie aku ma jakieś 12,6-12.8V, na zapalonym silniku nie mniej, niż 14,3   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37748-c20-xe-swap-problem/page/6/#findComment-6934 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AnSnatch Opublikowano 7 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 tak ale chyba coś ogranicza zeby nie szło wiecej jak 12v   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37748-c20-xe-swap-problem/page/6/#findComment-6823 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 7 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 tak ale chyba coś ogranicza zeby nie szło wiecej jak 12vNajbardziej ogranicza zły styk, lub przypalony kabelOgraniczniki napiecia w takim oplu są tylko w zegarach - stabilizator napiecia.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37748-c20-xe-swap-problem/page/6/#findComment-6810 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AnSnatch Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 dziś po długim leżeniu w łóżku sprawdziłem napięcie na pompie pokazało mi na mierniku 10.54 przy odpalonym samochodzie gdzie szukać przyczyny Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37748-c20-xe-swap-problem/page/6/#findComment-6487 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.