Skocz do zawartości

elektrozawory raz jeszcze


Rekomendowane odpowiedzi

Pojawia się podcisnienie ok -1, -0,9 bara, po czym znika.

Tak jest i u mnie ale podciśnienie nam ok -,06 bara. Gdy jedziesz autkiem i puszczasz gaz to egr podnosi się i rozpręża się ciśnienie w kolektorze dolotowym jednocześnie wpada część spalin do ponownego spalenia.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/37999-elektrozawory-raz-jeszcze/page/2/#findComment-6804
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 27
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość tutoslaw

Dzięki Hadzii123.

 

W takim razie jestem coraz bardziej pewny, że to nie podcisnienie powoduje checka.

Wkleilem wydruk w temacie o wyciąganiu pompy.

 

pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/37999-elektrozawory-raz-jeszcze/page/2/#findComment-6280
Udostępnij na innych stronach

Gość tutoslaw

Ja już nie mam sensownych pomysłów...ostatnia rzecz jaka została to wymiana czujnika ciśnienia doładowania. Zrobię to przy najbliższej okazji, a jak nic to nie da to jadę do zaufanego speca, chciaż moja duma na tym ucierpi, po sobie postanowiłem sam to naprawić :hyhy:

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/37999-elektrozawory-raz-jeszcze/page/2/#findComment-6188
Udostępnij na innych stronach

Witam mi wywalał check na wolnych obrotach na ciepłym silniku , też sprawdzałem wszystkie elektrozawory . u mnie walnięta była vacu pompa walczyłem chyba rok . W końcu wpadłem na pomysł wymontowałem egr zdjąłem wężyk podciśnienia odpaliłem silnik i podłączyłem egr i wyszło mi że mam słabe ciśnienie bo grzybka nie podnosiło . Po wymianie pompy wszystko gra .Może wymontuj egr i zrub tak jak ja , pompa może być git a egr gdzieś puszcza?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/37999-elektrozawory-raz-jeszcze/page/2/#findComment-5748
Udostępnij na innych stronach

Gość maruder11

Jestes kolejna osoba sugerujaca jakis blad egr.

Juz robilem taka probe jak piszesz. Grzybek zostal odrazu zassany (podlaczylem go pod podcisnienie idace do zaworu egr. Po zgaszeniu silnika dalej byl zassany. Dopiero jak zdjalem podcisnienie odskoczyl. Czyli jest sprawny. A pompe vacu wymienilem i daje cisnienie -1 bar.

 

Tutoslaw a moze moglbys przelozyc inny egr - taki prosto z auta nie myj go. I odrazu moze swoj w innym aucie sprawdz. Moze to te egry jednak.

Po odlaczeniu zaworu egr blad w ogole nie gasnie.

Tylko po odlaczeniu klap wirowych nic sie nie zmienia ale czy one moga wywolywac blad p0400 przy jednostajnej jezdzie z obrotami ponizej 2000 obr/min??

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/37999-elektrozawory-raz-jeszcze/page/2/#findComment-5551
Udostępnij na innych stronach

A sprawdziłeś ten elektrozawór do którego idzie biały wężyk w bloku silnika koło vacu pompy. Albo tę gumowe rurki co łączą przewód podciśnienia z elektozaworem . Czasem one są sparciałe ja tak miałem z kilkoma . Jeśli pompa vacu jest git i elektrozawory to może gdzieś jednak puszcza lewe powietrze.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/37999-elektrozawory-raz-jeszcze/page/2/#findComment-5250
Udostępnij na innych stronach

Gość maruder11

Tak, ale dzis dla pewności sprawdziłem je jeszcze raz pod wodą i wszystko jest szczelne.... :hyhy:

Zastanawiam się, że jeśli ten błąd nie dotyczy podciśnienia i EGR to czego może jeszcze dotyczyć? :)

Bo tu juz chyba wszystko sprawdziłem co można i wszystko jest OK wg mnie http://forum.opel24.com/public/style_emoticons/default/cheers.gif

 

Ktoś ma jeszcze jakiekolwiek pomysły?

Przecież ten błąd musi skądś się brać... :)

 

Mam jeszcze pytanie czy ktoś wie czy w naszych astrach jest jakiś czujnik który sprawdza jak dużo spalin jest kierowanych do koletora dolotowego i ponownie przepalanych?

Może to on nawalił?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/37999-elektrozawory-raz-jeszcze/page/2/#findComment-5176
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze pytanie czy ktoś wie czy w naszych astrach jest jakiś czujnik który sprawdza jak dużo spalin jest kierowanych do koletora dolotowego i ponownie przepalanych?

Może to on nawalił?

Nie nie ma czegos takiego. W zasadzie te spaliny nie sa kierowane do ponownego przepalenia tylko dzieki nim spada temperatura w komorze spalania i na wydechu inaczej maleje EGT. co jest ze tak powiem bezpieczne i tloki nie spłyną a i ekologia nie czepia sie bo mniej jest NOx( tlenków azotu) i to główny czynnik ich stosowania.

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/37999-elektrozawory-raz-jeszcze/page/2/#findComment-5159
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności