Gość maruder11 Opublikowano 12 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2011 To skąd moja astra "wie" że coś jest nie tak sygnalizując to niegasnącym checkiem jak odłącze egr? Sam egr jest ok, bo jak podlacze go na krotko to sie otwiera i astra w ogole mocy nie ma i sie dusi, a jak jest podlaczy normlanie poprzez elektrozawór to jest ok-no pozatym checkim gasnącym przy 2tys. obr/min.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37999-elektrozawory-raz-jeszcze/page/3/#findComment-5151 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 12 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2011 najwyrazniej to nie wina egr. Co do tego skad wie to jest monitorowana praca elektrozaworkow wiec jesli beda odchylki poza norma to wywali blad. Dlatego tez zaslepienie wezyka wywali blad tak jak i pozostawienie go luzem niepodpietego.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37999-elektrozawory-raz-jeszcze/page/3/#findComment-5068 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 maruder11, podmień na próbę przepływomierz.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37999-elektrozawory-raz-jeszcze/page/3/#findComment-5012 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość imalas Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 PO400 to błąd EGR! Polega on na zacinaniu się rdzenia cewki w części elektrycznej EGR, Można czyścić po rozwierceniu plastykowej osłony (opis na forum vectra klub polska) Producent zapewnia sprawność EGR do 50 tys. km, przy cenie 420zł zalecam wymianę! PO tym błędzie nie ma na co czekać ...tyle! Jeśli nadal twierdzisz, że to nie EGR to zrób test z całkowitym zaślepieniem EGR, wyskoczy błąd, ale nie będzie szarpania i takich tam ...(spokojnie z obrotami max 2500 przy blaszce z puszki, bo rozerwie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37999-elektrozawory-raz-jeszcze/page/3/#findComment-5000 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 Polega on na zacinaniu się rdzenia cewki w części elektrycznej EGR,Owszem, ale temat dotyczy 2.0 dtl a tam zawór egr jest na podciśnienie. P0400 czyli problem z zasilaniem silnika w powietrze. Najczęściej jest to egr, ale również wszystko co jest związane z powietrzem czyli przepływomierz, klapy wirowe z kolektorem dolotowym i cały układ podciśnieniowy. Czasami sadzami zatkany jest otwór od egr-u (po zdjęciu zaworu odpalić silnik, spaliny powinny wydostawać się z otworu).   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37999-elektrozawory-raz-jeszcze/page/3/#findComment-4954 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość imalas Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 Błąd 400 to zawsze EGR (część elektr.), to co piszesz tzn. nieszczelności układu dolotowego, to o ile dobrze pamiętam to nr 2279.(zablokowany sadzą (otwarty) EGR to także nieszczelność ...warto pamiętać!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37999-elektrozawory-raz-jeszcze/page/3/#findComment-4861 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maruder11 Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 W zafirze z elektrycznym egr tak moze byc. W Astrze egr jest sterowany pneumatycznie dokladnie podcisnieniem. Egr zostal sprawdzony i jest ok i nic sie nie zawiesza i spaliny leca z tej dziury. Pyranie co dwoch forumiwiczow wymieniajacych samodzielnie pompy wtryskowe moglo zle zlozyc lub uszkodzic w aucie ze obu wyskakuje ten blad p0400. ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37999-elektrozawory-raz-jeszcze/page/3/#findComment-4858 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarekkowik Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 Witam kolegów. mam problem z zafira 2.0 101 km z 2003r Na zimnym silniku przy 1600 1800 obrotach na 4 i 5 biegu słychać dziwny terkot jakby zawory grały gdy popuszczę gaz cichnie gdy przekręcę do 2000 obrotów tez cichnie jakby coś się załączało Gdy silnik jest ciepły jest OK Bym był wdzięczny za podpowiedzi co się dzieje Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37999-elektrozawory-raz-jeszcze/page/3/#findComment-4301 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość karpiu Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 u mnie tak graja zawsze jak odpalam silnik i to jest normalne.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37999-elektrozawory-raz-jeszcze/page/3/#findComment-4300 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kaniucha Opublikowano 11 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 Witam kolegów. mam problem z zafira 2.0 101 km z 2003r Na zimnym silniku przy 1600 1800 obrotach na 4 i 5 biegu słychać dziwny terkot jakby zawory grały gdy popuszczę gaz cichnie gdy przekręcę do 2000 obrotów tez cichnie jakby coś się załączało Gdy silnik jest ciepły jest OK Bym był wdzięczny za podpowiedzi co się dzieje Pozdrawiam Witam, Mam podobny problem ale występuje przy około 1600/1800 obr/min ale tylko wtedy gdy silnik jest ciepły, żadnych checków, silnik nie kopci i normalnie przyspiesza, ale ta głośna praca jest bardzo irytująca. Czasami jest tak, że chodzi ładnie i cicho, to trwa chwile. Nikt nie wie co z tym zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/37999-elektrozawory-raz-jeszcze/page/3/#findComment-371869 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.