Skocz do zawartości

elektrozawory raz jeszcze


Rekomendowane odpowiedzi

Gość maruder11

To skąd moja astra "wie" że coś jest nie tak sygnalizując to niegasnącym checkiem jak odłącze egr?

Sam egr jest ok, bo jak podlacze go na krotko to sie otwiera i astra w ogole mocy nie ma i sie dusi, a jak jest podlaczy normlanie poprzez elektrozawór to jest ok-no pozatym checkim gasnącym przy 2tys. obr/min.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/37999-elektrozawory-raz-jeszcze/page/3/#findComment-5151
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 27
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

najwyrazniej to nie wina egr. Co do tego skad wie to jest monitorowana praca elektrozaworkow wiec jesli beda odchylki poza norma to wywali blad. Dlatego tez zaslepienie wezyka wywali blad tak jak i pozostawienie go luzem niepodpietego.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/37999-elektrozawory-raz-jeszcze/page/3/#findComment-5068
Udostępnij na innych stronach

PO400 to błąd EGR!

Polega on na zacinaniu się rdzenia cewki w części elektrycznej EGR,

Można czyścić po rozwierceniu plastykowej osłony (opis na forum vectra klub polska)

Producent zapewnia sprawność EGR do 50 tys. km, przy cenie 420zł zalecam wymianę!

PO tym błędzie nie ma na co czekać ...tyle!

Jeśli nadal twierdzisz, że to nie EGR to zrób test z całkowitym zaślepieniem EGR, wyskoczy błąd, ale nie będzie szarpania i takich tam ...(spokojnie z obrotami max 2500 przy blaszce z puszki, bo rozerwie :lol:

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/37999-elektrozawory-raz-jeszcze/page/3/#findComment-5000
Udostępnij na innych stronach

Polega on na zacinaniu się rdzenia cewki w części elektrycznej EGR,

Owszem, ale temat dotyczy 2.0 dtl a tam zawór egr jest na podciśnienie.

P0400 czyli problem z zasilaniem silnika w powietrze. Najczęściej jest to egr, ale również wszystko co jest związane z powietrzem czyli przepływomierz, klapy wirowe z kolektorem dolotowym i cały układ podciśnieniowy. Czasami sadzami zatkany jest otwór od egr-u (po zdjęciu zaworu odpalić silnik, spaliny powinny wydostawać się z otworu).

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/37999-elektrozawory-raz-jeszcze/page/3/#findComment-4954
Udostępnij na innych stronach

Błąd 400 to zawsze EGR (część elektr.), to co piszesz tzn. nieszczelności układu dolotowego, to o ile dobrze pamiętam to nr 2279.(zablokowany sadzą (otwarty) EGR to także nieszczelność ...warto pamiętać!

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/37999-elektrozawory-raz-jeszcze/page/3/#findComment-4861
Udostępnij na innych stronach

Gość maruder11

W zafirze z elektrycznym egr tak moze byc.

W Astrze egr jest sterowany pneumatycznie dokladnie podcisnieniem.

Egr zostal sprawdzony i jest ok i nic sie nie zawiesza i spaliny leca z tej dziury.

 

Pyranie co dwoch forumiwiczow wymieniajacych samodzielnie pompy wtryskowe moglo zle zlozyc lub uszkodzic w aucie ze obu wyskakuje ten blad p0400. ?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/37999-elektrozawory-raz-jeszcze/page/3/#findComment-4858
Udostępnij na innych stronach

Gość jarekkowik

Witam kolegów. mam problem z zafira 2.0 101 km z 2003r Na zimnym silniku

przy 1600 1800 obrotach na 4 i 5 biegu słychać dziwny terkot jakby zawory grały

gdy popuszczę gaz cichnie gdy przekręcę do 2000 obrotów tez cichnie jakby coś się załączało Gdy silnik jest ciepły jest OK Bym był wdzięczny za podpowiedzi co się dzieje Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/37999-elektrozawory-raz-jeszcze/page/3/#findComment-4301
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Gość kaniucha

Witam kolegów. mam problem z zafira 2.0 101 km z 2003r Na zimnym silniku

przy 1600 1800 obrotach na 4 i 5 biegu słychać dziwny terkot jakby zawory grały

gdy popuszczę gaz cichnie gdy przekręcę do 2000 obrotów tez cichnie jakby coś się załączało Gdy silnik jest ciepły jest OK Bym był wdzięczny za podpowiedzi co się dzieje Pozdrawiam

 

Witam,

Mam podobny problem ale występuje przy około 1600/1800 obr/min ale tylko wtedy gdy silnik jest ciepły, żadnych checków, silnik nie kopci i normalnie przyspiesza, ale ta głośna praca jest bardzo irytująca. Czasami jest tak, że chodzi ładnie i cicho, to trwa chwile. Nikt nie wie co z tym zrobić

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/37999-elektrozawory-raz-jeszcze/page/3/#findComment-371869
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności