marcinz22 Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 od jakiegoś czasu autko wchodzi w tryb awaryjny i go zamula. Dzisiaj pojechałem odczytać błędy i się okazało że są trzy: P0105, P0110, P1105. Wcześniej myślałem że to wina zaworu egr więc go wyczyściłem. Okazało się że nic to nie dało. Mechanik wywnioskował z błędów że to raczej przepływomierz i żeby spróbować go przeczyścić. Ale w opisie jednego z tych błędów jest coś o czujniku ciśnienia barometrycznego. Problem w tym że wg google jeden taki czujnik jest przy filtrze powietrza taka mała czarna kostka bosha a drugi jest w kolektorze też bosha tylko że z niebieska naklejka. Nie bardzo wiem jak je sprawdzić i od którego zacząć. Jak sprawdzić przepływomierz? Nie chciałbym wyrzucać 500 zł w błoto. Dodam tylko że gdy tryb awaryjny się nie włącza to auto nierówno wchodzi na obroty tak przy 2500 go szarpie. A jak odłączę przepływomierz i czujnik przy filtrze powietrza to pracuje tak samo   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/38588-czujnik-ci%C5%9Bnienia-barometrycznego/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbyszek670 Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 marcinz22, przeczytaj ten temat do końca-może pomoże; http://forum.opel24.com/blad-silnika-1105-i-105-vt15186.htm   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/38588-czujnik-ci%C5%9Bnienia-barometrycznego/#findComment-2839 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinz22 Opublikowano 19 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 no ok wychodzi na to że to albo czujnik przy filtrze paliwa albo ten w kolektorze. Ale czy one maja wpływ na nierówna prace silnika nawet jak nie włącza się tryb awaryjny?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/38588-czujnik-ci%C5%9Bnienia-barometrycznego/#findComment-2833 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbyszek670 Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 Ale czy one maja wpływ na nierówna prace silnika nawet jak nie włącza się tryb awaryjny?Tryb awaryjny czy też kontrolka o awarii włącza się gdy występuje błąd po stronie elektrycznej a jak się nie zapala kontrolka występują po stronie mechanicznej.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/38588-czujnik-ci%C5%9Bnienia-barometrycznego/#findComment-2827 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinz22 Opublikowano 19 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 a jak się nie zapala kontrolka występują po stronie mechanicznej. to znaczy że ani przepływomierz ani czujnik ciśnienia atmosferycznego ani czujnik w dolocie nie mogą być przyczyna nierównego wkręcania się silnika na obroty?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/38588-czujnik-ci%C5%9Bnienia-barometrycznego/#findComment-2816 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawelvc Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 a jak się nie zapala kontrolka występują po stronie mechanicznej. to znaczy że ani przepływomierz ani czujnik ciśnienia atmosferycznego ani czujnik w dolocie nie mogą być przyczyna nierównego wkręcania się silnika na obroty? kolego w pierwszej kolejności sprawdz połączenia wtyczek do czujników ciśnienia doładowania i ciśnienia atmosferycznego,może być trochę zły kontakt ,jeśli to nie pomoże zdemontuj czujniki i przeczyść je ,dmuchnij do środka powietrzem ,jesli bedzie ok ,skasuj błędy pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/38588-czujnik-ci%C5%9Bnienia-barometrycznego/#findComment-2780 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinz22 Opublikowano 22 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Wczoraj wyczyściłem styki od przepływomierza, czujnika ciśnienia barometrycznego i ciśnienia doładowania i jak ręką odjął Wszystko jest już ok. Został tylko jeden problem autko przy 2500 tys obr jak się powoli dodaje gazu spadają obroty tak o 300, 400 i żeby przekroczyć 2500 tys to muszę trochę mocniej gaz wcisnąć. Czy to może być wina walniętej przepływki czy może jakaś mechaniczna sprawa bardziej?? Dodam tylko że teraz auto błędów nie pokazuje   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/38588-czujnik-ci%C5%9Bnienia-barometrycznego/#findComment-1939 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość VanZ .. Opublikowano 7 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2019 W dniu 22.02.2011 o 17:39, marcinz22 napisał: Wczoraj wyczyściłem styki od przepływomierza, czujnika ciśnienia barometrycznego i ciśnienia doładowania i jak ręką odjął Wszystko jest już ok. Został tylko jeden problem autko przy 2500 tys obr jak się powoli dodaje gazu spadają obroty tak o 300, 400 i żeby przekroczyć 2500 tys to muszę trochę mocniej gaz wcisnąć. Czy to może być wina walniętej przepływki czy może jakaś mechaniczna sprawa bardziej?? Dodam tylko że teraz auto błędów nie pokazuje Marcin gdzie jest ten czujnik cisnienia barometrycznego i cisnienia doladowania?? Mam takie same objawy a nie moge nigdzie znaleźć zdjec lub filmów gdzie te czujniki sie znajduja. dzieki   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/38588-czujnik-ci%C5%9Bnienia-barometrycznego/#findComment-704261 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość silvo44 Opublikowano 8 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2019 15 godzin temu, lukasz.zyl@wp.pl napisał: czujnik cisnienia barometrycznego http://bfy.tw/MeWk Już na pierwszej fotce jest zakreślony.. Na innych jest jego "wizerunek" z allegro - to wiesz czego szukać..   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/38588-czujnik-ci%C5%9Bnienia-barometrycznego/#findComment-704281 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.