Skocz do zawartości

Ubytki płynu w zbiorniczku wyrównawczym.


Gość marcino1983

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio mało jeżdże - wiadomo cena ropy..

Ubywa non stop, tylko jest taka tendencja że poziom spada gdzieś do ćwiartki zbiorniczka wyrównawczego i się zatrzymuje.. Zazwyczaj wówczas już dolewałem, ale teraz poczekam na dalszy rozwój sytuacji..

Zauwazyłem też że na ściankach zbiorniczku wyrównaczego jest piana, coś może ala bita śmietana, trudno określić, tylko jest ona powyżej poziomu płynu.. to mnie ostatnio frapuje..

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam od siebie ze jest kilka miejsac gdzie płyn moze uciekc . Jedno miejsce to w głowicy - przy obsadach wtryskiwaczy Poprostu płyn ucieka na tłoki i jest spalany . Drugie miejsce jest na bloku pod uszczelką głowicy , sa tam cztery metalowe korki które zatykaja blok ( wystarczy mała nieszczelnosc i płyn tez idzie pod uszczelke i do spalnia). Jeszcze nalezy sprawdzic wejscie grubego weza z płynem chłodniczym do silnika. ( koło alternatora) Tam miałem kiedys nieszczelnosc . Płyn kapał na rozgrzany silnik i odparowywał.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności