Gość alankedzior Opublikowano 19 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 Witam mam problem z elektryką, Nie działa mi podświetlanie tablicy rejestracyjnej, trzecie światło stop, po wizycie u elektryka dowiedziałem się, że zepsuty jest "moduł" BSI znajdujący się w schowku w bagażniku, i problem drugi polega na tym, że auto na postoju pobiera prąd i po dwóch dniach auta nie idzie uruchomić ponieważ rozładowywuje akumulator do zera. Jak narazie nic nie zostało wymienione bo postanowiłem, że sam rozwiąże ten problem czy ktoś wie od czego najlepiej zacząć ? Szukałem podobnych tematów, coś znalazłem ale nikomu się nie rozładowywał akumulator. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/39827-problem-z-elektryk%C4%85-i-pob%C3%B3r-pr%C4%85du/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 19 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 Zacznij od szukania co ci pobiera prad...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/39827-problem-z-elektryk%C4%85-i-pob%C3%B3r-pr%C4%85du/#findComment-373783 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość alankedzior Opublikowano 19 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 Ten elektryk powiedział mi, że to przez ten moduł co jest w bagażniku czy to możliwe ? sprawdzać od tego ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/39827-problem-z-elektryk%C4%85-i-pob%C3%B3r-pr%C4%85du/#findComment-373784 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbyszek670 Opublikowano 19 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 ten elektryk powiedział mi, że to przez ten moduł co jest w bagażniku czy to możliwe ? sprawdzać od tego ? Jak elektryk sprawdzał że tam masz pobór prądu to musisz od niego zacząć a tu masz link jak ten moduł wygląda (link przykładowy); http://archiwumallegro.pl/sterownik_modul_bsi_opel_vectra_c-1383909500.html   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/39827-problem-z-elektryk%C4%85-i-pob%C3%B3r-pr%C4%85du/#findComment-373807 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość alankedzior Opublikowano 19 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 Po pomiarze prądu po 15 min na mierniku wskazywało ok 2.3 A do 1 A i nic mniej . Następnie zacząłem pomiary na bezpiecznikach: Bezpieczniki w komorze silnika F31 Moduł sterujący w kabinie 0.6 A po 30 sek. spada do ok 0.16 A Bezpieczniki w kabinie pod kierownicą F5 Moduł sterujący w drzwiach 0,07 A F8 Moduł sterujący przednie drzwi pasażera 0,04 A F9 Centralny moduł sterujący 0,12A F10 Moduł sterujący w kolumnie kierownicy 0,08A F12 Zabezpieczenie przed przeciążeniem akumulatora 0,7-0,05A F15 Moduł sterujący w drzwiach kierowcy 0,05A F17 Wskaźnik i przyrządy, centralny wyświetlacz 0,26-0A Bezpieczniki w Bagażniku F3 Elektryczna regulacja foteli 0,04A Dziwi mnie to, że wszystkie moduły pobierają choć niewielki prąd a moduł w bagażniku nic. Trzecie światło stopu nie miało prawa działać ponieważ przewód plusowy był odłączony, lecz po sprawdzeniu na "krótko" okazało się, że i tak to światło jest nie sprawne. Czy wymienić ten moduł ? Wiązka w klapie była już kiedyś "modernizowana" wskazują na to liczne łączenie przewodów owijane taśmą izolacyjną Panowie i Panie co robić POTRZEBNY SCHEMAT modułu z bagażnika MODEL: AU 13 112 914 519049027 01/04/2003 04/39/34 00078039 Oraz schemat z rozmieszczeniem pinów w kostce klapy bagażnika Najprawdopodobniej winą jest upalony układ scalony w BSI Czy będę mógł założyć moduł o oznaczeniu AU 13 112 914 519049027 09/07/2003 00140786   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/39827-problem-z-elektryk%C4%85-i-pob%C3%B3r-pr%C4%85du/#findComment-373839 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.