Gość egonik Opublikowano 21 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 Identyczne auto (rocznik i silnik) i podobne objawy z tym, że u mnie zaświeciła się kontrolka warsztat. Diagnoza u mechanika: zatkany dpf, którego miało nie być Nie podjął próby samoczynnego czyszczenia, bo nie świeciła się odpowiednia kontrolka dla wypalania. Komputerowe wypalenie pomogło i wszystko wróciło do normy. pozdrawiam czy miałes co jakis czas, powiedzmy przy tym wypalaniu przymulenie i glosniej silnik pracowal i taki sfąt z wydechu, i teraz musisz caly czas komputerowo wypalac pozdrawiam moze wymienimy sie numerami tel.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rubin Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 czy miałes co jakis czas, powiedzmy przy tym wypalaniu przymulenie i glosniej silnik pracowal i taki sfąt z wydechu, i teraz musisz caly czas komputerowo wypalac pozdrawiam moze wymienimy sie numerami tel. Przepraszam, ale dawno nie zaglądałem na Forum. Jak na razie odpukać nie było takiej potrzeby :-). Ponieważ jeżdżę na krótkich dystansach do roboty ok. 4,5 km w jedną stronę filtr by się nie wypalał samoczynnie. Zauważyłem na bagnecie mały przyrost oleju o czym jest Tu sporo napisane i podjąłem na wakacjach ub. roku decyzję o "amputacji" DPF-a w V-techu [koszt 1 tys.], ale nie żałuję i polecam tym wszystkim dla których ten filtr jest problemem. pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.