Skocz do zawartości

błedy w astrze 1,7 td


Gość jacek87

Rekomendowane odpowiedzi

witam, odbieralem dzis z ojcem jego astre od elektryka i elektryk dodatkowo sprawdzil nam bledy na komputerze, wyskoczyly 3 bledy p1220, p0400 i p0105. Przeczytalem, ze pierwszy blad ma zwiazek z pompa wtryskowa, a elektryk odczytal go jako uklad kontroli wydatku paliwa-regulacja poczatku wtrysku, dodam, ze auto odpala bez zadnych problemow, drugi blad zwiazany jest z egr, auto zachowuje sie dziwnie, po odpaleniu na jalowym biegu wkreca sie normalnie na obrotach, wystarczy ruszyc i ujechac 50 metrow i zaczyna mulic i kreci tylko do okolo 3500 obrotow, a predkosc maksymalna to 130 km/h, wystarczy go zgasic i odpalic i znow poki nie ruszy, to wszystko jest ok, trzeci blad czyli czujnik cisnienia atmosferycznego to czytalem gdzies, ze ma zwiazek z przeplywomierzem, prosze o odpowiedzi, szczegolnie odnosnie bledu 1220, gdyz zastanawiajace jest, ze wskazuje niby na zla pompe wtryskowa, a mimo to samochod odpala dobrze, wiem, ze te bledy byly wielokrotnie opisywane, ale podobnych objawow jak u mnie nie znalazlem, stad zalozylem nowy temat

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem, ze te bledy byly wielokrotnie opisywane, ale podobnych objawow jak u mnie nie znalazlem, stad zalozylem nowy temat

 

jak wiesz co to za bledy to co z nimi zrobiles, co sprawdziles?

jak byly wielokrotnie opisywane to jak mogles nie znalezc? chyba raczej nie chcialo ci sie czytac...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego po pierwsze jakbys uwaznie czytal, to napisalem, ze dzis odebralem z warsztatu, wiec raczej nic nie moglem sprawdzic, po drugie to przeczytalem duzo tematow i wszedzie widze problemy z odpalaniem, a u mnie takowe nie wystepuja, wiec jesli masz bezsensownie odpisywac, to daruj sobie, czekam na madre odpowiedzi, a nie wymadrzanie sie w stylu nie chcialo ci sie czytac, co zrobiles itp., na marginesie, zeby tak kazdy od razu jechal robic, to to forum nie byloby potrzebne, zapomnialem napisac, ze jest to astra 2, silnik x17dtl

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mati8867

Błąd P1220 jest bezpośrednio związany z nastawnikiem kąta wtrysku - trzeba podpiąć jeszcze raz pod kompa i sprawdzić w parametrach pracy silnika dwie wartości:

Oczekiwany początek wtrysku, oraz rzeczywisty początek wtrysku obie te wartości powinny być bardzo zbliżone do siebie.

Skoro sterownik zgłasza powyższy błąd to na bank wartości te są różne - moim zdaniem warto podjechać z samochodem do dobrego zakładu regenerującego pompy i niech Oni dokładnie obadają sprawę, bo na razie samochód pali ale jak nastawnik się zatrze to ugrzeje elektronikę i wtedy przestanie palić.

 

A tak jak kolega kicaj napisał tematów na ten temat było dużo i wystarczyło dobrze poszukać - niedawno ktoś miał ten sam problem co Ty i również auto zapalało normalnie - ba nawet podczas jazdy nic się nie działo, wszystko wyszło przy profilaktycznym odczycie błędów.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czytalem gdzies, ze niektorzy dolewaja mixolu do paliwa, zeby poprawic smarowanie i ze czasami pomaga i nastawnik zaczyna dzialac wlasciwie, podejrzewam, ze jest to zapewne chwilowy ratunek, ale prosze Was o jakas wypowiedz na ten temat

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności