Skocz do zawartości

Praktyki studenckie


Gość GmsMetallica

Rekomendowane odpowiedzi

Gość GmsMetallica

Siemka, na wstępie pragnę zaznaczyć że nie jest to żart, i jest mi troszkę głupio bo nie mam nikogo w rejonach które wymieniłem poniżej. Ponadto nie chodzi mi jakikolwiek wyzysk. Krótki wstęp o co kaman.

 

W tegoroczne wakacje muszę odbyć min. miesięczne praktyki w zakładzie związanym z moim kierunkiem (Technologia Żywności i Żywienie Człowieka), a więc spożywka. Z racji tego że jestem po Technikum Spożywczym to wszystkie zakłady produkcji w samej Bydgoszczy (ciekawe) mam obcykane i mam ich po dziurki w nosie. Bardzo interesuje się produkcją żywności a szczególnie napojami alkoholowymi.

Browar w okolicy Bydgoszczy(bo innego zakładu prod. % nie znam) - Krajan stoi, i nie wiadomo czy się podniesie (informacja z dziś, mam tel i co tydzień będę się dowiadywać na czym stoję) no ale nie chce mieć tak że dostane praktyki z uczelni (bo browar padnie) do których to ja będę musiał się dostosować i możliwe że trafie na zakład który już miałem (a tego szczególnie chce uniknąć - chęć rozwijania się ). Przeglądając internet to Polska ma kilkanaście browarów, lecz daleko ode mnie i nie mam jak sensownie dojechać w możliwie niskim kosztem, a rowerem ciut za daleko.

Po tym całym wywodzie pytanie-prośba, czy jest możliwość załatwienia jakiegoś miejsca pobytu na czas 1-3 miesięcy do 25 km (tyle jestem w stanie dojechać rowerkiem)

w okolicy:

 

Browar Bosman Szczecin

Browar Kasztelan Sierpc

Browar Okocim Brzesko

Bracki Browar Zamkowy Cieszyn

Browar Elbląg Elbląg

Browar Leżajsk Stare Miasto

Browar Warka Warka

Browar Żywiec Żywiec

Browar Dojlidy Białystok

Lech Browary Wielkopolski Poznań

Browar Jędrzejów Jędrzejów

Browar Koszalin Koszalin

Browar Amber Bielkówko

Browar Ciechan Ciechanów

Browar Czarnków Czarnków

Browar Nr 1 Łódź