Skocz do zawartości

Vectra C, 3,2 czy 2,0T


Gość Qandoo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, szukam Vectry C, interesuja mnie głownie 2 silniki.

2.0 T i 3,2. Słyszałem wiele różnych opinii że spalanie za bardzo sie nie różnia, że 3,2 nie pali wcale jak smok i jest mniej awarayjny bo nie ma turbo o które mało osób dba.

Czy to prawda ? który silnik wybrać ? Interesuje mnie tylko manualna skrzynia biegów.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość djmatti91

Witam, szukam Vectry C, interesuja mnie głownie 2 silniki.

2.0 T i 3,2. Słyszałem wiele różnych opinii że spalanie za bardzo sie nie różnia, że 3,2 nie pali wcale jak smok i jest mniej awarayjny bo nie ma turbo o które mało osób dba.

Czy to prawda ? który silnik wybrać ? Interesuje mnie tylko manualna skrzynia biegów.

 

W przyszłości zamierzam kupić 2.0T i już czytałem trochę na ten temat. Jest to sinik SAABA. Jak dla mnie najlepszy stosunek mocy do pojemnosci. Wcale nie jest awaryjną jednostką gdyz ta konstrukcja sięga jeszcze lat 90tych. Pare osob w Vectra Klub Polska ma ten silnik i bardzo są zadowoleni, mało tego mają je w gazie! Spalanie nawet w 1.8 moze być dużej zależnie od nogi. Nie pamietam dokladnie ale chyba komus z tym silnikiem wyszlo w trasie 7l jeszcze na PB. Silnik ten mozna latwo podkrecic ze bedzie doruwnywal moca do 3.2. Oczywiscie beda mniejsze oplaty ale nie bedzie juz tak rasowego dźwięku :). Jesli dla ciebie nie ma roznicz ceny w czesciach czy tez w oplatach to poprostu kup to co znajdziesz zadbane :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no własnie a jak wygląda sprawa z częściami ?? opłaty jakoś przeżyje. Czy dużo droższe są części do 3,2 ?? chodzi mi o zawieszeni, ukł jezdny, silnik. Bo jeśli jest to różnica powiedzmy 20-30 zł to nie jest tak źle.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.0 T bedzie drozszy jesli chodzi o czesci do silnika

szczegolnie osprzet turbiny

 

mimo ze uwielbiam dzwiek V6 to bym wybral 2.0 T

ma wieksze mozliwosci podniesienia mocy ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość djmatti91

szkoda ze na 2.0t byl taki malym popyt. Ciekawe dlaczego? Jak juz napisalem dobry stosunek mocy do pojemnosci. kreci od samego dolu. A czesci ze drozsze to wiadomo, ale jak ktos kupuje nowe auto takiej klasy to go stac na eksploatacje. Teroche taki paradoks bo kupujac diesla na ktorego popyt byl w tym modelu i jest ich duzo nikt nie myslal ze jego naprawy beda drozsze?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale chodzi mi o róznice w cześciach miedzy 2.0 a 3,2 wiem że jeśli chodzi o silnik to 2.0 bedzie troszkę droższy ze względu na Turbo a jak pozostałe podzespoły ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 lat później...
Gość Maciek.kolega

Jestem posiadaczem VC 2.2 147KM. Auto tanie w utrzymaniu i wdzięczne ale mułowate z tym silnikiem.W zeszłym tygodniu zdecydowałem się na sprzedaż mojej Viki bo stwierdziłem ze chce coś mocniejszego .Ale szybko zrezygnowałem z tego pomysłu i stwierdziłem że wole dać auto żonie bo samochód jest pewny i wszystko jest w nim zrobione.Sam postanowiłem kupić również VC tylko z mocniejszym silnikiem i teraz się zastanawiam z jakim. Ze względu na ceny rozrządu 2,8T sobie odpuściłem.Pozostało 2.0T i 3,2. Jeżdziłem 2.0T z mocą podkręconą do 200KM i było fajnie ale to jeszcze nie to. jestem typem człowieka który kupuje auto i chce czerpać radość z jazdy. Nie bawi mnie jakieś kombinowanie z podnoszeniem mocy. fabryczne 2.0T 175KM jest dosyć mułowate (jak dla mnie) i nie robi na mnie żadnego wrażenia ale ma 6 skrzynie której nie ma 3,2.. Sam nie wiem co wybrać. Zastanawia mnie jeszcze Astra 3 2.0T 200KM osiągi ma prawie identyczne jak vectra 3,2 a ma 6 skrzynie.Może lepiej kupić coś takiego? Co o tym sądzicie?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość TOMEK CORSA B 1.2 i 45km

2.0 na pewno mniejsze spalanie i tańsze oc astra 3 200 km to żadne rarytasy 8,2 do setki to słabo jak na 200 koni

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Maciek.kolega

Spalanie dla mnie nie ma znaczenia bo i tak wsadze LPG a OC dzisiaj sobie liczyłem to przy moich zniżkach wychodzi 743zł w link4 więc jest tylko 50zł więcej niż przy moim 2.2.takie różnice w kosztach to żadna róznica:) dla mnie miazga to 6 tysi za rozrząd do 2.8T :D w sumie najbardziej mi się widzi Volvo V50 T5 AWD z silniczkiem od STka ale za zadbany egzemplarz tzreba dac ok 27-29tysi za 2006-7 rok +LPG i opłaty to sie kosmos cena robi jak za tak wiekowe i w sumie brzydkie auto.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności