Skocz do zawartości

Vectra C, 3,2 czy 2,0T


Gość Qandoo

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Maciek.kolega

No powiem tobie masz gust:D i baardzo dobra propozycja ale żeby taką miec bym musiał sprzedać obecną vectre a nie chce bo wole dać żonie. Dlatego obniżam pułap do 20 tysi niestety.Ale auto piękne:)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Maciek.kolega

kwestia gustu:) Dla mnie wygląd i moc mega. Szkoda że te 2.8T takie drogie rozrządy mają które zużywają się przedwczesnie:/ bo to by było dla mnie idealne rozwiązanie. 2.8t 255KM i więcej by mi nie było trzeba .Po lift do tego jeszcze.Duże rodzinne pakowne szybkie auto i ładne do tego. Znajomy ma kolege w policji który własnie taką lata po bydzi i łapie .Podobno koszty utrzymania tragedia. z drugiej strony ile oni jeżdzą a ile ja.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Maciek.kolega

też własnie sie juz zastanawiałem.i w sumie zastanawiam dalej. Jutro lub po jutrze będe miał okazje pojeździć VC 3,2 napisze jakie są moje odczucia:)


Teraz zacząłem grzebac i okazało się że mineło kilka lat i cena rozrządu do 2.8T spadła. http://www.autoczescionline24.pl/ruville-7890439.html. domyślam sie że przy takiej wymianie warto by było tez wymienić koła zębate pod warunkiem że by były zużyte + robocizna ale na moje oko z 6000zł to raczej nie wyjdzie:) Zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz a mianowicie mniej więcej rok temu najtańsze 2.8t kosztowało ok 24tyś a za zadbany egzemplarz grubo powyżej 30tyś teraz wchodze na allegro i ceny zaczynają sie od 16tysi.a igłe można wyrwac za 23-24tysiące.czemu tak drastycznie spadają ceny?? Czy wzrastające OC powoduje spadek zainteresowania oraz wartości aut z dużymi silnikami?

Edytowane przez Maciek.kolega

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość TOMEK CORSA B 1.2 i 45km

vectra nie trzyma ceny to takie auto

 

rozrząd wraz z robotą to prawie 1/4 ceny auta dla mnie to dyskwalifikuje to auto na dzień dobry

Edytowane przez TOMEK CORSA B 1.2 i 45km

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Maciek.kolega

Dokładnie zbadałem temat i faktycznie kompletny rozrząd na dzień dzisiejszy to ok 7tyś czyli prawie połowa wartości auta. Łańcuchy z rolkami i napinaczami moze i kosztują ok 2500zł ale wariatory kosztują 3600+ robocizna do tego i robi się tragedia.Teraz już rozumiem dlaczego tak tracą na wartości.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Maciek.kolega

No i udało mi się porównać i zwołać w jednym miejscu Vectre 2.0T podkręconą do 200KM oraz 3,2V6. Vectra 2.0T 200KM wydawała mi się dość mocnym autem ale po przejechaniu się 3,2V6 różnica była mocno odczuwalna na kożyść 3,2. Pojemność robi swoje. Jedynie co potwierdziło moje podejrzenia i rozwiało wątpliwości co do wyboru auta to napęd na przednią oś. Niestety przy obecnej pogodzie auto traci trakcje do 3 biegu. I co mi po mocy ponad 200KM jak samochód ciągle mieli kołami po dodaniu większej ilości gazu. Wniosek jest jeden powyżej 200KM napęd 4x4. Może i 3,2 fajnie się zbierała ale nie dała mi tyle radości co stare Audi A4 B5 2.8 V6 quattro którym miałem okazje pojeździć jakiś czas temu.Wyleczyłem się z vectry i z każdego innego auta z mocą powyżej 200KM z napędem na jedną oś. Odczekam jeszcze troche i dozbieram gotówki do Volvo V50 AWD.

 

A jeżeli chodzi o porównanie mojej 2.2 z 3.2 no to no coment....:P

Edytowane przez Maciek.kolega

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość TOMEK CORSA B 1.2 i 45km

Jeśli miały na sobie zimówki to trakcja to znak ? jeśli letnie to tak samo co innego jak jest +15 i ma się dobre opony

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Maciek.kolega

Continental winter sport contact2 z bardzo zdrowym bieżnikiem.Specjalnie sprawdzałem.I wczoraj drogi były suche. Mieszkamy w takim miejscu na ziemi że temperatura powyżej +15 jak piszeszesz jest tylko przez pół roku.Przez kolejne pół jest tak jak teraz czyli kicha. Powiem tak. Mocne auto jak najbardziej ale wyleczyłem sie z przednio napędówki. 210-230KM jest to moc w zupełności wystarczająca i jak dla mnie więcej nie potrzeba ale do pełni szczescia musi być 4x4 : SMILE :

Zapomniałem jeszcze wczesniej napisać że 3,2 miało jeszcze jedną przewage nad 2.0T:) V6!!! Ten dzwięk był po prostu boski : SMILE :

Jeżeli ktoś by miał dylemat co kupić 2.0T czy 3,2 V6 ja osobiście nie widze innego kandydata jak 3,2. Jeżeli chodzi o spalanie to 2.0T pali ok 14l gazu w miescie a 3,2 ok 15. Różnica żadna.Tyle bynajmniej pali moim znajomym.I nawet biorąc pod uwage fakt ze 2.0T wychodziło w wersji poliftowej a 3,2 tylko w przedlifcie to i tak bym wybrał 3,2.

Edytowane przez Maciek.kolega
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności