Skocz do zawartości

Zacisk prowadnicy cięgna zmiany biegów.


Rekomendowane odpowiedzi

cignozmianybiegw.jpg

rysunek dzięki uprzejmości kol. baki

 

Witam .

Mam takie pytanie: czy ktoś zna jakiś prosty sposób jak ustawić tą prowadnicę od zmiany biegów ?

Wyciągałem skrzynię i musiałem rozpiąć tan łącznik, a ponieważ robiłem to pierwszy raz w życiu to nie pomyślałem aby zaznaczyć markerem ustawienie.

Czy pozostało mi ustawianie na chybił - trafił ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie masz innego wyjścia. Zaznacz sobie obecne położenie, i sprawdź w którą stronę musisz przesunąć, żeby pasowało.

Potem przestawiasz o kawałek i sprawdzasz. No i tak do skutku :)

BTW: Skrzynia się rozleciała czy ciekła, że ją wyciągałeś. Chyba musiałeś też wytachać silnik, żeby ją wyjąć??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To będę próbować do skutku, innego wyjścia nie mam. A skrzynie wyciągałem gdyż ciekł wysprzęglik centralny.

Na szczęście nie musiałem wyciągać silnika. Opis wyjęcia zrobię w osobnym temacie - może ktoś skorzysta.

 

Dzięki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Nawet jakbyś zaznaczył to i tak by nie pasowało. Juz to było opisane na tym forum jak to zrobić.

Są dwa sposoby: albo zablokować dzwignię (jest otwór do tego ale trzeba zdjąć mieszek)ale umnie to się nie sprawdziło bo niechciał wchodzić wsteczny. Posadź żonę w aucie i niech trzyma drążek idealnie w pionie a ty pod spodem to skręć

i powinno być OK.

Uprzedź ją tylko żeby w trakcie trzymania się nim nie bawiła :lol:

Pozdr

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 6 miesięcy temu...

Koledzy jesteście na tym forum uz długo może pdrzucicie jak rozebraćto ustrojstwo .

na tym "jabłuszku" jest oring chyba i jego wytarcie spowodowało że ,niekiedy daje się słychać takie drganie myślę że to jest przyczyną tylko nie bardzo wiem jak się do tego zabrać .

Chodzi o sam mechanizm bo osłony to poradze ,nie wiem czy u dołu jest nit czy śruba .

sintra-biegi-300x225.jpg

Szukam z godzinę ale nie mogę trafić takiego tematu :zalamany:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Jak dobrze pamiętam to od spodu jest taka blasza sprężynująca(zaczep). Jak się to odchyli to można manetkę wyjąć do góry.

Umnie wymieniłem ten pierścień gumowy i wszystko przesmarowałem gęstym smarem silikonowym a tą przedłużkę (rurkę aluminiową) obwinąłem

taśmą do uszczelniania okien i teraz jest ciszej. Ale wydaje mi się, że przyczyna drgań tkwi w poduszcze skrzyni biegów bo umnie drgania występują tylko na wolnych obrotach. Tworzy się tzw. efekt gitary i drgania przenoszą się na metalową obudowę.

Pozdr.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności