Skocz do zawartości

Szarpie w zależności od temperatury zewnętrznej


Gość TadeuszJ1

Rekomendowane odpowiedzi

Ponieważ szarpanie strasznie mnie irytowało postanowiłem jeszcze poróbować z tą uszczelką (z 3 otworami Fiata), przełożyłem ją spod EGR za EGR (między EGR i przepustnicą) o dziwo samochód dużo lepiej. Odzyskał przyspieszenie szarpie na pewno mniej ale jeszcze przy zmianie z 1 na 2 w granicach 2000-2200 szarpanie nie ustało. Zastanawiam się co jest tego przyczyną. Poprzedni EGR (fabryczny) wytrzymał 170 tyś bez szarpania teraz wymiana nowego bez zaślepienia nic nie dała. Macie podobne doświadczenia? Czy rozwiązaliście problem z szarpaniem?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności