Skocz do zawartości

1.3 CDTI Wyłaczajaca się turbina


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

od pewnego dłuższego czasu ma problem z swoim combo ('05 1.3 CDTI 69km)otóż gdy przyśpiesza się bardzo łagodnie to się w miarę rozpędza ale jeśli np jadąc na 4 biegu przy ok 2500 obrotów wciśnie się mocniej pedał gazu to "po napompowaniu" turbina się wyłącza a silnik przechodzi w stan awaryjny i tak jest aż do ponownego odpalenia go. Sprawdzany był już MAP sensor, zawór EGR był też podpinany pod techa i żadnych błędów nie zachowuje. Miał może ktoś z was taki problem lub wie jak go rozwiązać?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/42274-13-cdti-wy%C5%82aczajaca-si%C4%99-turbina/
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam

Odświeżę trochę temat, mam jdentyczne obiawy jak kolega "ups100" tylko że u mnie auto przechodzi w awaryjny (tak myślę bo traci moc)ale kontrolka z kluczykiem tylko na sekundę się zaświeci i zgaśnie.

Co może być tego przyczyną ??

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/42274-13-cdti-wy%C5%82aczajaca-si%C4%99-turbina/#findComment-453752
Udostępnij na innych stronach

Jakie urządzenie diagn bądź interfejs mozna kupic nie za drogo, żeby samemu podłączyć, jeżdżenie do serwisu nie zabardzo mi pasuje. Do VW mam Vaga i mogę nim zrobić wiele rzeczy a do opla z takim motorem jak mój nie wiem co będzie najleprze. Może jakieś sugestie.

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/42274-13-cdti-wy%C5%82aczajaca-si%C4%99-turbina/#findComment-453943
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Sorry za ofświezenie ale bedzie na przyszłosć. Jeśli przy przekroczeniu 100km/h silnik przejdzie w stan awaryjny i nie chce przyspieszać, sprawdzic przewody gumowe od gruszki w szczegolnosci czy nie spadł ten ktory idzie do silnika luba zrobic sie miekkie i luzne u mnie tak było

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/42274-13-cdti-wy%C5%82aczajaca-si%C4%99-turbina/#findComment-475715
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

Witam ponownie

W moim 1.3 CDTI tak jak napisał kolega " mati11294 " przeładowuje ponieważ po każdym takim wejsciu w tryb awaryjny, gdy podłączę komputer, to w błedach jest zapisane zbyt wysokie ciśnienie doładowania . Teraz jest pytanie , co jest tego przyczyną ? czujnik ciśnienia doładowania, (gdzie on sie znajduje ?) EGR, a może turbina, czy jeszcze coś innego.

Ma ktoś jakieś sugestie ? Proszę o odpowiedź.

Edytowane przez dariuszb
Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/42274-13-cdti-wy%C5%82aczajaca-si%C4%99-turbina/#findComment-481883
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności