Gość ups100 Opublikowano 27 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 Witajcie, od pewnego dłuższego czasu ma problem z swoim combo ('05 1.3 CDTI 69km)otóż gdy przyśpiesza się bardzo łagodnie to się w miarę rozpędza ale jeśli np jadąc na 4 biegu przy ok 2500 obrotów wciśnie się mocniej pedał gazu to "po napompowaniu" turbina się wyłącza a silnik przechodzi w stan awaryjny i tak jest aż do ponownego odpalenia go. Sprawdzany był już MAP sensor, zawór EGR był też podpinany pod techa i żadnych błędów nie zachowuje. Miał może ktoś z was taki problem lub wie jak go rozwiązać?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42274-13-cdti-wy%C5%82aczajaca-si%C4%99-turbina/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcov Opublikowano 27 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 Jesli wlaczyl sie tryb awaryjny to musi byc slad w sterowniku.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42274-13-cdti-wy%C5%82aczajaca-si%C4%99-turbina/#findComment-388425 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dariuszb Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Witam Odświeżę trochę temat, mam jdentyczne obiawy jak kolega "ups100" tylko że u mnie auto przechodzi w awaryjny (tak myślę bo traci moc)ale kontrolka z kluczykiem tylko na sekundę się zaświeci i zgaśnie. Co może być tego przyczyną ??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42274-13-cdti-wy%C5%82aczajaca-si%C4%99-turbina/#findComment-453752 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 jak podepniesz auto pod komputer i sprawdzisz blędy, będziesz wiedział wróżyć nie ma co w tej chwili   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42274-13-cdti-wy%C5%82aczajaca-si%C4%99-turbina/#findComment-453803 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dariuszb Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Jakie urządzenie diagn bądź interfejs mozna kupic nie za drogo, żeby samemu podłączyć, jeżdżenie do serwisu nie zabardzo mi pasuje. Do VW mam Vaga i mogę nim zrobić wiele rzeczy a do opla z takim motorem jak mój nie wiem co będzie najleprze. Może jakieś sugestie. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42274-13-cdti-wy%C5%82aczajaca-si%C4%99-turbina/#findComment-453943 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 op-com   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42274-13-cdti-wy%C5%82aczajaca-si%C4%99-turbina/#findComment-453944 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaco16 Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 Sorry za ofświezenie ale bedzie na przyszłosć. Jeśli przy przekroczeniu 100km/h silnik przejdzie w stan awaryjny i nie chce przyspieszać, sprawdzic przewody gumowe od gruszki w szczegolnosci czy nie spadł ten ktory idzie do silnika luba zrobic sie miekkie i luzne u mnie tak było   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42274-13-cdti-wy%C5%82aczajaca-si%C4%99-turbina/#findComment-475715 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 Kolego w Z13DT nie ma gruszki, pomyliłeś silniki.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42274-13-cdti-wy%C5%82aczajaca-si%C4%99-turbina/#findComment-475724 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 fakt po..ło mi się - elektrozawór steruje w DTJ w przeciwieństwie do DT   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42274-13-cdti-wy%C5%82aczajaca-si%C4%99-turbina/#findComment-478357 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dariuszb Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 (edytowane) Witam ponownie W moim 1.3 CDTI tak jak napisał kolega " mati11294 " przeładowuje ponieważ po każdym takim wejsciu w tryb awaryjny, gdy podłączę komputer, to w błedach jest zapisane zbyt wysokie ciśnienie doładowania . Teraz jest pytanie , co jest tego przyczyną ? czujnik ciśnienia doładowania, (gdzie on sie znajduje ?) EGR, a może turbina, czy jeszcze coś innego. Ma ktoś jakieś sugestie ? Proszę o odpowiedź. Edytowane 16 Listopada 2014 przez dariuszb Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42274-13-cdti-wy%C5%82aczajaca-si%C4%99-turbina/#findComment-481883 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.