Gość ups100 Opublikowano 27 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 Witajcie, od pewnego dłuższego czasu ma problem z swoim combo ('05 1.3 CDTI 69km)otóż gdy przyśpiesza się bardzo łagodnie to się w miarę rozpędza ale jeśli np jadąc na 4 biegu przy ok 2500 obrotów wciśnie się mocniej pedał gazu to "po napompowaniu" turbina się wyłącza a silnik przechodzi w stan awaryjny i tak jest aż do ponownego odpalenia go. Sprawdzany był już MAP sensor, zawór EGR był też podpinany pod techa i żadnych błędów nie zachowuje. Miał może ktoś z was taki problem lub wie jak go rozwiązać?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcov Opublikowano 27 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 Jesli wlaczyl sie tryb awaryjny to musi byc slad w sterowniku.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dariuszb Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Witam Odświeżę trochę temat, mam jdentyczne obiawy jak kolega "ups100" tylko że u mnie auto przechodzi w awaryjny (tak myślę bo traci moc)ale kontrolka z kluczykiem tylko na sekundę się zaświeci i zgaśnie. Co może być tego przyczyną ??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 jak podepniesz auto pod komputer i sprawdzisz blędy, będziesz wiedział wróżyć nie ma co w tej chwili   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dariuszb Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Jakie urządzenie diagn bądź interfejs mozna kupic nie za drogo, żeby samemu podłączyć, jeżdżenie do serwisu nie zabardzo mi pasuje. Do VW mam Vaga i mogę nim zrobić wiele rzeczy a do opla z takim motorem jak mój nie wiem co będzie najleprze. Może jakieś sugestie. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 op-com   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaco16 Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 Sorry za ofświezenie ale bedzie na przyszłosć. Jeśli przy przekroczeniu 100km/h silnik przejdzie w stan awaryjny i nie chce przyspieszać, sprawdzic przewody gumowe od gruszki w szczegolnosci czy nie spadł ten ktory idzie do silnika luba zrobic sie miekkie i luzne u mnie tak było   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 Kolego w Z13DT nie ma gruszki, pomyliłeś silniki.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati11294 Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 w z13dt jest gruszka przy turbosprezarce ) a tryb awaryjny sugeruje-ze przeladowuje -co moze byc skutkiem zapieczonego by-pasa(co chyba sie nie zdarza) bardziej uszkodzenia ciekiego wezyka gumowego do gruszki wszystkie bledy zapisane w ecu beda   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 3 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 fakt po..ło mi się - elektrozawór steruje w DTJ w przeciwieństwie do DT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.