Gość dariuszb Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 (edytowane) Witam ponownie W moim 1.3 CDTI tak jak napisał kolega " mati11294 " przeładowuje ponieważ po każdym takim wejsciu w tryb awaryjny, gdy podłączę komputer, to w błedach jest zapisane zbyt wysokie ciśnienie doładowania . Teraz jest pytanie , co jest tego przyczyną ? czujnik ciśnienia doładowania, (gdzie on sie znajduje ?) EGR, a może turbina, czy jeszcze coś innego. Ma ktoś jakieś sugestie ? Proszę o odpowiedź. Edytowane 16 Listopada 2014 przez dariuszb   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati11294 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 (edytowane) powod jedynie po stronie osprzetu sprezarki.a ze jest manualna jedynie musisz sprawdzic wezyk cisnieniowy do gruszki czy nie jest przetarty lub czy nie spadlinnym powodem zablokowany bypass ale jak pisalem to sie chyba nie zdarza lub sama gruszka z powodu slabego dostepu do samego ciegna gruszki w tym silniku dobrze jest sprawdzic dzialanie by passa zwykla pompka nozna. podajac cisnienie do gruszki do 2 bary wtedy mozna uslyszec i zobaczyc ze by pass pracuje i przy okazji rozruszac jak cos sie blokowalo czyjnik jest w glowicy:)) ps nie zmieniales wczesniej sprezarki?? bo niem czy dobrze ustawione jest ciegno z ktorego roku to combo ?? raczej z13dtj Edytowane 1 Kwietnia 2013 przez mati11294   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Poszy150 Opublikowano 16 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2014 Witam. Mam ten sam kłopot z turbiną. Niestety nie wiem dokładnie jaki model silnika ma Combo które ujeżdżam, ponieważ jest firmowe i nie mam do niego dokumentów. Wiem tylko, ze to 1.3 cdti. Wymrugałem sobie błędy i pokazało mi przelotny błąd czujnika ciśnienia doładowania. Doczytałem w internetach, ze wystarczy go podobno wyczyścić, ale za chińskiego boga nie moge go zlokalizować. Piszecie, ze znajduje się w głowicy, ale w którym miejscu dokładnie? odkręciłem cały EGR, obmacałem cały silnik z każdej strony i nie mogę tego czujnika nigdzie znaleźć... Prosiłbym o pomoc, ponieważ to okropnie uciążliwe, ze samochód wpada w tryb serwisowy po przekroczeniu 3 tys obrotów i pali raz więcej niż wcześniej. Pozdrawiam Przemek   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.