Skocz do zawartości

Signum bardzo awaryjne


Gość dudiwm

Rekomendowane odpowiedzi

Pisze szczerze ja mam już dosyć Signum 1.9.CDTI 150 KM.Przy przebiegu 150tys.km kolo dwumasowe padlo wymiana kupe siana przy 165tys.km padl EGR i kolektor ssący z klapami wirowymi przy 175.tys.km padł wtryskiwacz.Nie bede pisał o drobnych usterkach ktore za każdym razem pokazewał tzwne.auto z kluczykiem i musiałem za każdym razem jechać i kasować do mechanika.Kto jest w temacie to wi ile to wszystko kosztuje.Mam te auto rok i jestem bardzo rozczarowany awaryjnością.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość PałaszD

Nic, tylko współczuć...jesteś pierwszym malkontentem, który tak narzeka na Signum.

Dwumasówka to niestety standard w Vectrach i Signum... (chyba, że masz automat - wtedy tego problemu nie masz)ale dwa pozostałe to tylko i wyłącznie kwestia sposobu użytkowania oraz rodzaju używanego paliwa.

Jeśli jeździsz swoim Signumem tylko na krótkich odcinkach i z lekką nogą to niestety, ale zły model silnika wybrałeś.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do jazdy to ja ekskplatuje signumka bardzo żywo przynajmniej dwa razy w tygodniu śmigam w trasy po około 200 km.i i jeżdrze dynamicznie i nie ma mowy o zamulaniu silnika paliwko tankuje super.Może mam pecha że chinczycy byli na praktykach w Oplu jak składali mojego signumka,zawsze czarna owca musi się trafić,a tak pozatymi usterkami jak auto sprawne to sama przyjemność kierować.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy przebiegu 150tys.km kolo dwumasowe padlo wymiana kupe siana przy 165tys.km padl EGR i kolektor ssący z klapami wirowymi przy 175.tys.km padł wtryskiwacz

 

coś mi sie zdaje,że do tych 150tys.km dodaj jeszcze ze 150kkm i będzie wszysko jasne.Przy tym przebiegu to normalka.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj dziwne, bo ja mam swojego już ponad 8mcy - zrobiłem ponad 20tys km i ani się nie zachłysnął...

na blacie mam prawie 140tys km...

ale jak to mówią... pojeździmy - zobaczymy...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisze szczerze ja mam już dosyć Signum 1.9.CDTI 150 KM.Przy przebiegu 150tys.km kolo dwumasowe padlo wymiana kupe siana przy 165tys.km padl EGR i kolektor ssący z klapami wirowymi przy 175.tys.km padł wtryskiwacz.Nie bede pisał o drobnych usterkach ktore za każdym razem pokazewał tzwne.auto z kluczykiem i musiałem za każdym razem jechać i kasować do mechanika.Kto jest w temacie to wi ile to wszystko kosztuje.Mam te auto rok i jestem bardzo rozczarowany awaryjnością.

 

A czy mozna wiedziec za ile zakupiles Zigiego i skad? jaki byl jego stan? skad byl samochod? krajowka czy sciagniety??

 

to moze duzo wyjasnic

 

Moj Zigi zakupiony zostal w tamtym roku w listopadzie, 120 konna wersja (ktora de facto miala 137@320 a teraz 178@380) nie narzekam, zrobilem rozrzad, drazki kierownicze + koncowki i laczniki stabilizatorow i... tyle, przejechalem nim juz 15 tys i cisza i spokoj

 

aktualny przebieg 117 tys km, nic sie w tym samochodzie nie dzieje, zupelnie, a jezdze glownie po miescie ;-)

 

jestem z Zygmunta bardzo zadowolony

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Gość Kaczorro

podzielam opinie Kolegi, Signum nie jest tani w ekspolatacji i jest dośc awaryjny.

Mam obecnie dwa ople, jeszcze astra g-to auto jest nie do zaj... praktycznie zuzywają sie jedynie części eksploatacyjne dla porównania Signum:

ustawienie zbiezności 198zl (auto średniej półki do 100zl), sprzeglo dwumasowe-części: Mondeo 1.8tdci 1800zl, octavia 1.9 105km 1700zl, signum 2300zl) wiecej za bardzo nie moge porownac bo patrzac na częstotliwośc napraw wkrótce przede mną ale serwis auta plasuje go na poziome BMW bądź Mercedesa

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem kolego gdzie Ty robisz zbieżność ale ja za przód+tył płacę 100-120 zł. Poza tym nie porównuj różnych światów jakimi są Mondeo 1.8 benzyna, słabiutka Skoda ( Octavia to niższa klasa niż Signum ) i Signum 150 KM. I nie porównuj kosztów części Signum i Mercedesa/BMW bo to jest przepaść.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Rafał_79

Koło DM to chyba bolączka opli, ja w moim benzyniaku właśnie kilka dni temu je wymieniałem cena koła DM do opla to kosmos 1600zł ale na szczęście pasuje od saaba, identyczne i kosztuje 800zł. Oczywiście mowię o silniku 2.0t

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności