Skocz do zawartości

Signum bardzo awaryjne


Gość dudiwm

Rekomendowane odpowiedzi

Pisze szczerze ja mam już dosyć Signum 1.9.CDTI 150 KM.Przy przebiegu 150tys.km kolo dwumasowe padlo wymiana kupe siana przy 165tys.km padl EGR i kolektor ssący z klapami wirowymi przy 175.tys.km padł wtryskiwacz.Nie bede pisał o drobnych usterkach ktore za każdym razem pokazewał tzwne.auto z kluczykiem i musiałem za każdym razem jechać i kasować do mechanika.Kto jest w temacie to wi ile to wszystko kosztuje.Mam te auto rok i jestem bardzo rozczarowany awaryjnością.

Totalnie źle Pan trafił, moje ma 330 000km. I to co mnie irytuje to tylko trwałość wahaczy i piast. Od nowości z silnikiem nic nie robię, żadnych wymian czy napraw. ale mam silnik 2.2 dti. Auto tygodniowo robi 500-600km. wcześniej robiło 900km. Jeżdżę dynamicznie. Teraz wymieniłem węże do intercoolera, po prostu się zużyły, no i koło pasowe z napinaczem i rolkami, ale z winy mechanika. Nic poza tym się nie dzieje. Pomijam oczywiście wymiany filtrów wszystkich, dbanie o przeglądy (ale nie w serwisie Opla), i inne sprawy związane ze zwykłą eksploatacją. Żadnych usterek które Pan opisuje.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności