Gość Adam85 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Pisze szczerze ja mam już dosyć Signum 1.9.CDTI 150 KM.Przy przebiegu 150tys.km kolo dwumasowe padlo wymiana kupe siana przy 165tys.km padl EGR i kolektor ssący z klapami wirowymi przy 175.tys.km padł wtryskiwacz.Nie bede pisał o drobnych usterkach ktore za każdym razem pokazewał tzwne.auto z kluczykiem i musiałem za każdym razem jechać i kasować do mechanika.Kto jest w temacie to wi ile to wszystko kosztuje.Mam te auto rok i jestem bardzo rozczarowany awaryjnością. Totalnie źle Pan trafił, moje ma 330 000km. I to co mnie irytuje to tylko trwałość wahaczy i piast. Od nowości z silnikiem nic nie robię, żadnych wymian czy napraw. ale mam silnik 2.2 dti. Auto tygodniowo robi 500-600km. wcześniej robiło 900km. Jeżdżę dynamicznie. Teraz wymieniłem węże do intercoolera, po prostu się zużyły, no i koło pasowe z napinaczem i rolkami, ale z winy mechanika. Nic poza tym się nie dzieje. Pomijam oczywiście wymiany filtrów wszystkich, dbanie o przeglądy (ale nie w serwisie Opla), i inne sprawy związane ze zwykłą eksploatacją. Żadnych usterek które Pan opisuje.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.