Gość Adam85 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Pisze szczerze ja mam już dosyć Signum 1.9.CDTI 150 KM.Przy przebiegu 150tys.km kolo dwumasowe padlo wymiana kupe siana przy 165tys.km padl EGR i kolektor ssący z klapami wirowymi przy 175.tys.km padł wtryskiwacz.Nie bede pisał o drobnych usterkach ktore za każdym razem pokazewał tzwne.auto z kluczykiem i musiałem za każdym razem jechać i kasować do mechanika.Kto jest w temacie to wi ile to wszystko kosztuje.Mam te auto rok i jestem bardzo rozczarowany awaryjnością. Totalnie źle Pan trafił, moje ma 330 000km. I to co mnie irytuje to tylko trwałość wahaczy i piast. Od nowości z silnikiem nic nie robię, żadnych wymian czy napraw. ale mam silnik 2.2 dti. Auto tygodniowo robi 500-600km. wcześniej robiło 900km. Jeżdżę dynamicznie. Teraz wymieniłem węże do intercoolera, po prostu się zużyły, no i koło pasowe z napinaczem i rolkami, ale z winy mechanika. Nic poza tym się nie dzieje. Pomijam oczywiście wymiany filtrów wszystkich, dbanie o przeglądy (ale nie w serwisie Opla), i inne sprawy związane ze zwykłą eksploatacją. Żadnych usterek które Pan opisuje.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42656-signum-bardzo-awaryjne/page/2/#findComment-450924 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.