Skocz do zawartości

Wyzsze obroty na cieplym silniku po odpaleniu.


Gość krzys147

Rekomendowane odpowiedzi

Hej. Wam. Dzis odwiedzilem mechanika - przeczyscil silniczek krokowy sprawdzil wezyki, wiec zobaczymy rano co bedzie sie dzialo z obrotami. Jakos slabo w to wierze ze bedzie OK. Ale odpisze jutro no i jesli sie nie uda bede dalej wymieniac lub czyscic... Jakis sposob chyba musi byc! W ostateczniosci serwis opla! Bezsensu jest teraz ten temat odpuszczac.. Bede pisal na biezaco..

Pozdro

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 46
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Witam

Ja podejrzewam któryś z czujników temperatury. Bo moja przypadłość często występuje jak autko stało sobie w pełnym słońcu. A może w ciemno wymienić czujnik powietrza zasysanego. On nie powinien być drogi.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość krzys147

Hej. Wam. Czyszczenie, sprawdzenie wezykow nic nie pomoglo, moze troszku lepiej chodzi na obrotach, ale nadal po dluzszym postoju odpala na 1400.(pozniej spadaja i jest OK) Nie wiem co dalej moze jakis czujnik powietrza jak pisze wyzej kolega. Jest taki? I gdzie sie znajduje? Moze jakies inne pomysly? Pozdro

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość JanuszW

moze jakis czujnik powietrza jak pisze wyzej kolega. Jest taki? I gdzie sie znajduje?

 

jest na róże plastikowej, zaraz za filtrem powietrza, próbowałem go zdjąć, nie chce wyjść,jak go wyciągnąć, może wymieniany jest z tą rurą, bałem się że coś połamie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość AGnAxsiS

Ja mam tak z samego rana norna 1400 . Jak przyjadę do pracy ,auto stoi 8 godzin pod zakładem pracy to po 8 godzinach już inaczej się zachowuje , najpierw wpada na około 1400 obr. po 3-5 sekund spada na około 1100 i tak jest na sannie i później norma ??? dziwnie ???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest na róże plastikowej, zaraz za filtrem powietrza, próbowałem go zdjąć, nie chce wyjść,jak go wyciągnąć, może wymieniany jest z tą rurą, bałem się że coś połamie.

Czujnik wymienialny jest oczywiście bez rury. Nie wiem jak go wyciągnąć, ale może trzeba go obrócić o kilka stopni tak jak w przypadku niektórych żarówek.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość JanuszW

Nie wiem jak go wyciągnąć, ale może trzeba go obrócić o kilka stopni

 

obracałem na różne sposoby, nie wychodził.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość krzys147

Hej. Wam. Co do wyciagniecia czujnika powietrza dolotowego to trzeba podważyć czyms i wyjdzie, przynajmniej tak zrobilem. Nic sie nie stanie. Przedmuchalem i zobaczymy co dalej ale jakos dalej w to nie wierze...

Pozdro

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość koszal83

Witam.

U mnie problem z podwyższonymi obrotami tkwił w nieszczelności układu wtryskowego. Sam dolot jest przykręcony do kolektora pod którym znajduje się uszczelka na ich łączeniu. Jej nieszczelność powodowała, że auto właśnie ze wzrostem temperatury dostawało coraz wyższych obrotów i było to bardziej wyraźne ze wzrostem temperatury zewnętrznej.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności