Gość Olaola1 Opublikowano 11 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2011 Witam Walnął mi wyświetlacz do radyjka Kupiłam używany z Opla Corsy. Wszystko pięknie pasuje oprócz temperatury jaką wyświetla Temperatura wyświetlana nie zgadza się kompletnie z rzeczywistą - trzeba coś przerobić? No i druga kwestia : wiadomo musimy jeździć na światłach a wówczas wyświetlacz przygasa do jazdy nocnej i prawie kompletnie nic nie widać i to samo pytane czy da się coś przerobić? Ps: nie bić jeśli temat już był ale często jak czegoś szukam i znajduję linki to po kliknięciu cofa mnie do strony głównej. Nie wiem może to wina tego że część tematów już nie istnieje?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Nihlus Opublikowano 11 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2011 Jak bardzo różnią się wskazania temperatury? Może czujnik się poluzował? U mnie kiedy go odłączyłem było -68 stopni bodajże A ściemnienie wyświetlacza, może masz pokrętło od jasności deski rozdzielczej skręcone? A jak nie, to zostaje wymiana diod na jakieś ledy jasne... Swoją drogą, u siebie też zauważyłem że MID się ściemnia po włączeniu świateł. Myślałem że to wina tego że autko już swoje lata ma A to się okazuje że tak ma być   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 11 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2011 Zmienisz czujnik w zderzaku na taki z Corsy i będzie ok, a co do ściemniania to wystarczy przeciąć jeden kabelek przy wyświetlaczu. W wolnej chwili zerknę i dam znać który. edit. siwy z czarnym paskiem, przed cięciem odizoluj kawałek i sprawdź multimetrem czy pojawia się na nim napięcie po włączeniu świateł. Jeśli tak to możesz ciąć.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Olaola1 Opublikowano 12 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2011 Dzięki za pomoc. Przecięłam szary z paseczkami i już nie przygasa, wszystko pięknie widać. Co do czujnika to fakt słyszałam o tym. Sądziłam ze może macie jakiś inny sposób typu: można przeciąć kolejny szary kabelek   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 12 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2011 Oryginalny czujnik w Sintrze ma inną rezystancje jak pozostałe Ople i dlatego trzeba go zmienić przy zmianie wyświetlacza.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Olaola1 Opublikowano 12 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2011 Wyczytałam jeszcze u nas na forum ze zamiana czujnika na rezystor 4,5k również powinno działać   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 12 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2011 Tylko że rezystor nie zmienia wartości wraz z zmianą temperatury w takim stopniu aby wskazywać prawidłowy odczyt. Zakładasz nowy czujnik, a wtyczki są te same i wszystko gra. Jedyna różnica to mocowanie jest inne.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dj adi Opublikowano 13 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 witam zgadzam sie z Duchem rezystor nic nie da, miałem miesiac temu to samo tzn.moj wyswietlacz padł i sprawiłem sobie na szrocie z astry 1 za 40 zeta po powrocie na garaż okazało sie ze pokazuje 69 stopni ,wiec pojechałem po czujnik z astry -całe 10 złoty i wszystko ok wskazania prawie identyczne jak na znakach przy autostradzie,jesli chodzi o podświetlanie to widzę ze temat wyjaśniony wiec nie bede sie powielał.pozdrawiam adi   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bocia Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 A powiedzcie mi koledzy co u mnie jest nie tak, że czasem po wyłączeniu zapłonu i ponownym włączeniu kasuje mi się godzina na zegarku i wskazuje on 0:00. Dzieję się tak powiedzmy 7 na 10 wyłączeń zapłonu. Co odpowiada za podtrzymanie napięcia przy wyświetlaczu? Gdzie powinien pomimo wyłączonego zapłonu ciągle być prąd aby się to nie kasowało? Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 http://forum.opel24.com/topic/29303-Radio-w-Oplu-podstawowe-informacje/ W tym temacie jest schemat połączeń, jeśli radio nie koduje się przy okazji, to może coś nie łączyć w kostce wyświetlacza. Warto też sprawdzić czy w wyświetlaczu nie ma zimnych lutów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.