Gość ILKU Opublikowano 17 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 W Oplach brązowy to "-" pozostałe, głównie: czarny, czerwony to "+" W oplach tak jest, z wyjątkiem sintry. Z racji pochodzenia auta kolory kabli ustalali jankesi i masa jest czarna.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42842-pompa-paliwa-w-baku/page/2/#findComment-391877 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość themarvin Opublikowano 18 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 dobrze wiedzieć! dzięki   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42842-pompa-paliwa-w-baku/page/2/#findComment-392045 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arfi Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 Witam ponownie Wymieniłem pompkę. To chyba najprostsza robota w Sintrze. Nawet śruby nie zawiodły i odkręciły się bez trudu. Pompka po wyjęciu chodzi, ale zupełnie inaczej niż ta nowa. Tą nowa słychać, a starej nie było niestety słychać. Ale ..., nic się nie zmieniło. Za każdym razem kręcenie. Najpierw jakby miał zapalić, potem jakby mu brakło paliwa i jakby zdychał, a potem jakby dostał paliwa i już. Pali. Na moje oko, gdzieś się zapowietrza, tylko nie wiem gdzie. Trójniki od przelewów i ich przewody sprawdzone i na 100% dobre.Jedna tylko ciekawostka przy okazji: przelewem nie idzie paliwo, tylko mała kropelka co 20 sekund. Czy to normalne, bo nie wydaje mi się. Ale z drugiej strony ciągnie dobrze. Zagadka. Witam, u mnie było podobnie:rozrusznik kręcił raz odpalił a innym razem padła bateria,nawet jak mnie kolega ciągną to zapalał po sporym kawałku,też wymyśliłem że to ta pompka w zbiorniku i założyłem zawór zwrotny (taki za 20 zł) na wężu paliwowym za filtrem paliwa.Pomogło teraz jest ok. Za filtrem tzn. w stronę pompy tak? Czyli zapowietrzało się na obudowie filtra? Założyłem, ale przed filtrem. Muszę to sprawdzić w takim razie. Dzięki, może wreszcie trafię   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42842-pompa-paliwa-w-baku/page/2/#findComment-394964 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arfi Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 (edytowane) chociaż, tak sobie myślę, że jak nie bardzo wiesz co to znaczy "na krótko" to lepiej nie gmeraj przy tym sam. za blisko paliwa na "błąd" (myślę, tu o iskrze) Marvin , ja wiem co to znaczy na krótko. Pytanie dotyczyło umiejscowienia kostki i ewentualnie koloru kabli, bo jak się okazało jest ich tam chyba 8. Dla zainteresowanych: temperatura oleju napędowego to >56 st.C, więc zapłon oparów możliwy jak się bardzo postaracie i podgrzejecie paliwo Edytowane 4 Lipca 2011 przez Arfi   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42842-pompa-paliwa-w-baku/page/2/#findComment-394966 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Olaola1 Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 (edytowane) Arfi miałam tak jak opisujesz w Hyundaiu Atosie. I winna nie była pompa a luz na masie przy akumulatorze. Walczylam z tym 2 lata. Wystarczyło wymienić zacisk na kabelku bo przyśniedział z deka Najpierw ledwo kręciło, potem było zacięcie a po nim autko odpalało od razu. Edytowane 4 Lipca 2011 przez Hopsasa   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42842-pompa-paliwa-w-baku/page/2/#findComment-394978 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arfi Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 Sprawdzę, ale to chyba nie to   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42842-pompa-paliwa-w-baku/page/2/#findComment-395039 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Olaola1 Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 (edytowane) Ja bym jeszcze radziła sprawdzić czy rozrusznik się nie wiesza (nie ma jakiegoś zwarcia), bo tak jak sam już sprawdziłeś wymieniając pompę to raczej nie jej wina. Pomijam kwestię, ze możesz autko zabrać na komputer, jeśli pompa daje za mało ciśnienia a wtryski dostają za mało paliwa na starcie powinno ci to wykazać. Zaworek zwrotny o którym piszą chłopaki też warto założyć. Moja sintra odpala za 5-6 zakręceniem i też założę taki zaworek. PS: sprawdź też kabelek z masą na rozruszniku. Taki mały jeszcze offtop Jak ja kupiłam sintre to miała uszkodzona pompę, ponieważ nie mam kanalu oddałam autko mechaników. Po zamontowaniu nowej stwierdzili że autko nadal nie odpala i nie była to wina pompy. Stargałam zmartwiona autko na holu. Otworzyliśmy maskę a tam... masa nie podłączona do aku Autko odpaliło po chwili. Niech żyją polscy mechanicy Edytowane 5 Lipca 2011 przez Hopsasa   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42842-pompa-paliwa-w-baku/page/2/#findComment-395044 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arfi Opublikowano 5 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 Sintra to zmora kierowców. Niestety, mimo mojej sympatii do niej, muszę to stwierdzić. Tylko to, że mi się podoba ona sama i jej prowadzenie (erotomani, proszę wyłączyć myślenie ), jeszcze z nią walczę. Robiłem już chyba wszystko, choć zdaję sobie sprawę, że coś jest pewnie przeoczone, albo co gorsza zrobione źle. Wymieniałem pierścienie (kompresja jest dobra), pompę wtryskową, rozrusznik, byłem w ASO (wgrali nowy program i nic nie wzięli, bo nie zdiagnozowali czemu źle pali), wymieniłem pompę w baku, wymieniłem wtryski, akumulator, wszystko jest niby uszczelnione i zonk. Nie pali. A czy Wam leci paliwo z przelewów? Bo to mnie zastanawia. Czemu u mnie nie?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42842-pompa-paliwa-w-baku/page/2/#findComment-395047 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.