Gość pavlo.gda Opublikowano 24 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 (edytowane) nie daję 100% pewności że to wina sterownika.Umnie po rozgrzaniu sypał p100 p110 p1540 p1530.Wymieniłem przeływomierz ale nic to nie pomogło.Po wymianie przepływomierza pojawiła się szalejąca wskazówka obrotomieza.Poporuszaniu wtyczki przy ecu problem czasowo zanikał.Po sprawdzeniu wiązki elektrycznej podejrzenie padło na sterownik.Po wymianie ecu problem znikną zero błędów.Bład 0370 czujnik położenia wałka pompy to też nic dobrego.Ponoc tych czujników nie wymienia się tylko regeneruje się całą pompę.W twoim przypadku byłoby najlepiej podstawic sterownik od drugiego auta i sprawdzic co się bedzie działo. za godzinę jadę do speca na sprawdzenie sterownika... sprawdziłem błędów pamięci -wciąż zestaw: 0100, 0370 i 0335. co do 0370, to na jakiej podstawie jest to błąd położenia wałka pompy? ja na stronie http://forum.opel24.com/topic/26000-Kody-bledow-czyli-wstretna-zolta-kontrolka-silnika znalazłem: >>0370 Nieprawidłowy sygnał prędkości obrotowej silnika z czujnika „A"<< ... witam po trzech godzinach. sterownikiem jednak się nie zająłem - po resecie gdy tylko pojawił się nowy błąd 'na czysto' odczytałem impulsowo po raz kolejny 0335. trochę pojeździłem, w międzyczasie telefon do kolegi, który zdecydowanie odradził sztuczek ze sterownikiem, zajechałem do domu i w liście błędów mam 0335 i 1125 (?!); teraz już zgłupiałem... Edytowane 24 Czerwca 2011 przez pavlo.gda   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42863-b%C5%82%C4%99dy-0335-i-0100-pojawiaj%C4%85cy-si%C4%99-check/page/2/#findComment-393087 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavlo.gda Opublikowano 9 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2011 (edytowane) witam po przerwie, wcześniej temat miał swoją dynamikę, lecz nie miałem czasu aby się tym zająć, a nawet przejmować. dziś byłem u mechanika i wymieniłem czujnik na zamiennik marki FAE - oryginał był marki Mitsubishi model J5T2338 - zgodnie z opiniami na forum tylko patrzeć jak się zepsuje błędu po przejechaniu 90 km nie ma, a tak był jak na zawołanie, więc trafione. błędy 0370, 1125 0100 należy traktować jako wtórne, czyli wynikające ze złego odczytu z czujnika wału. teraz nic się nie wyświetla, nie klekocze, tylko mocy trochę mało. mechanik dość ambitny, jak zostawię mu auto na dzień lub dwa poradzi sobie i z tym. jak by coś się działo jeszcze w tym temacie, to dam znać. pozdrawiam! Edytowane 9 Lipca 2011 przez pavlo.gda   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42863-b%C5%82%C4%99dy-0335-i-0100-pojawiaj%C4%85cy-si%C4%99-check/page/2/#findComment-395857 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość klima222 Opublikowano 15 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 U mnie czujnik FAE nawet minute nie chodził dobrze,zalożyłem oryginał mitsubishi i jest ok.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42863-b%C5%82%C4%99dy-0335-i-0100-pojawiaj%C4%85cy-si%C4%99-check/page/2/#findComment-396925 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavlo.gda Opublikowano 16 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 pojeździmy, zobaczymy rozmawiałem z mechanikiem dziś na temat Twojej opinii jako jednego z użytkowników Forum. powiedział, że jeszcze nie zdarzyło mu się aby ktoś do niego wrócił z niedziałającym po krótkim czasie, np. 200 km lub nawet pół roku, a miał wybór miedzy producentami... poza tym, moim zdaniem Forum troszeczkę tak działa, że jeżeli ktoś jest rozczarowany, to pisze (i się nie dziwię, bo problem dalej istnieje), a jeśli usterka jest już usunięta, auto działa cacy, to nawet nie dokończy tematu na Forum, tak dla informacji innych. tak więc nikt nie pisze i nie zakłada nowych wątków, że jego wymieniony czujnik położenia wału działa prawidłowo... dziś popracowaliśmy (tzn. mój mechanik ) nad EGR-em i nowszą mapą paliwową. układ przeczyszczony, nie sam EGR, trochę wokół niego też aby efekt był bardziej długotrwały -niestety sam zawór przepuszcza, a rada jest taka aby wymienić na nowy -tego wydatku nie przeskoczę... zaślepiony dolot na EGR skutkuje niestety pojawianiem się błędu 0400. jednak oczyszczenie układu z wieloletniego bałaganu i nowa mapka dodały troszkę dynamiki autu, które lepiej teraz ciągnie od samego dołu w porównaniu z tym co było.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42863-b%C5%82%C4%99dy-0335-i-0100-pojawiaj%C4%85cy-si%C4%99-check/page/2/#findComment-397025 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość klima222 Opublikowano 18 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2011 Każdy przypadek jest inny.Zakładałem 3 zamienniki bo wiadomo lepiej zaplacić 160-170 zl za zamiennik niż 350 oryginał.Niestety u mnie tak było jeden pochodził 200km a dwa po zamontowaniu trzeba bylo wyjmować.tu to serwis chociaż dał 2 lata gwarancji na czujnik.teraz auto śmiga aż miło,pozdrawiam i oby działało jak najdłużej   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42863-b%C5%82%C4%99dy-0335-i-0100-pojawiaj%C4%85cy-si%C4%99-check/page/2/#findComment-397283 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 4roses Opublikowano 23 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2011 gaz i hamulec do dechy przekręcasz kluczyk w pozycję zapłon i liczysz błyśnięcia kontrolki samochód z kluczykiem.gaz i hamulec trzymasz dotąd aż kontrolka przestanie mrugać Tą metodą odczytujemy błędy typu Bxxxx, Cxxxx czy Pxxxx ? Podczas deszczowej pogody wyskoczył mi check (kontrolka samochodzika z kluczykiem). Metodą gaz i hamulec odczytałem błąd 0335, ale nie mam żadnych negatywnych objawów przy jeździe i zastanawiam się czy to może być inny błąd? B0335 "Czujnik #1 temp. powietrza wewnętrznego - usterka" lub C0335 "Elektromagnes/miernik TCS #2 lewy tylny - usterka"   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42863-b%C5%82%C4%99dy-0335-i-0100-pojawiaj%C4%85cy-si%C4%99-check/page/2/#findComment-398094 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavlo.gda Opublikowano 23 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2011 Tą metodą odczytujemy błędy typu Bxxxx, Cxxxx czy Pxxxx ? Podczas deszczowej pogody wyskoczył mi check (kontrolka samochodzika z kluczykiem). Metodą gaz i hamulec odczytałem błąd 0335, ale nie mam żadnych negatywnych objawów przy jeździe i zastanawiam się czy to może być inny błąd? B0335 "Czujnik #1 temp. powietrza wewnętrznego - usterka" lub C0335 "Elektromagnes/miernik TCS #2 lewy tylny - usterka" Witaj 4roses, Nie jestem zawodowcem w tych tematach, ale listę kodów usterek wziąłem z tej stronki: http://forum.opel24.com/topic/26000-Kody-bledow-czyli-wstretna-zolta-kontrolka-silnika/, metoda gaz-hamulec. Jak miałem 0335, to traktowałem to jako P0335. Po wystąpieniu ów błędu silnik zachowywał się jednak inaczej, klekotał przy ruszaniu, zaś szczególnego spadku mocy nie było. Usterkę rozwiązałem wymieniając czujnik na zamiennik, wg niektórych wysoce ryzykownie, zobaczymy, nie będę się kłócił, najwyżej przyznam rację... Pozdrawiam!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42863-b%C5%82%C4%99dy-0335-i-0100-pojawiaj%C4%85cy-si%C4%99-check/page/2/#findComment-398120 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość loocas Opublikowano 24 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 ja 3 razy wymienialem czujnik położenia wału z powodu błędu 335. Za pierwszym razem był zamiennik....po tygodniu zaczął znowu przychodzić check i błąd 335. Wiec wymieniłem na orginał, używany...po miesiącu padł. Wkońcu wymieniłem na orginalny, nowy....i jeżdże już na nim 2 lata - zero problemów z błędem 335   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/42863-b%C5%82%C4%99dy-0335-i-0100-pojawiaj%C4%85cy-si%C4%99-check/page/2/#findComment-398385 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.