Gość Cerber Opublikowano 23 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2011 Witam wszystkich serdecznie. Troche poczytałe, ale nie jestem pewien na 100% Posiadam Astrę F 1.7 XDTL '94 rocznik, według licznika ma najechane 220000 i od jakiegoś czasu zauważyłem pewne niepokojące objawy; - na jałowym biegu po spadku obrotów drgania karoserii i kierownicy- po dodaniu gazu drgawki wydatnie się zmniejszają, albo nawet ustępują, - słychać jakby się pod maską coś tłukło, - po zmianie biegów 1/2, 2/3, 3/4 autko zaczyna udawać "żabkę"- jakby chciało kicać w tył i przód, nie jest tak zawsze, ale zdarza się często zwłaszcza jak zmiana biegów następuje w przedziale trochę niższych obrotów. Bardzo proszę o poradę, bo naczytałem, że może to być początek końca dwumasowego koła zamachowego, a więc nie lada koszt, pojawiły się również opinie, że może poduszki pod silnikien i/lub skrzynią. Z góry dziękuję i przepraszam za niedociągnięcia. Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/43141-czy-to-dwumas/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mati8867 Opublikowano 23 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2011 Na bank nie jest to dwumas - bo najzwyczajniej w świecie takiego nie posiadasz Ja mam ten silnik w Astrze G i mam zwykłe jednomasowe koło zamachowe więc wątpię aby w starszej astrze F było koło dwumasowe   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/43141-czy-to-dwumas/#findComment-392987 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 23 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2011 polowa dieslow w AG nie ma dwumasy a co dopiero AF.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/43141-czy-to-dwumas/#findComment-393011 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Cerber Opublikowano 23 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2011 Dziękuje za szybkie odpowiedzi, ale nadal nie wiem czym zachowanie Astry jest powodowane Macie Kależanki i Koledzy jakieś propozycje?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/43141-czy-to-dwumas/#findComment-393020 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Cerber Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Po przeszło miesiącu wyjaśniło się- za "padaczkę" w trakcie wchodzenia na obroty odpowiedziałny był... No właśnie, zaślepiłem EGR, wymieniłem świeczki, filtr paliwa i filtr powietrza i właśnie po jego wymianie dolegliwości ustąpiły, prostota rozwiązania mnie przeraziła, ale jak się człowiek nie obraca za specjalnie w temacie to traci kasę, czas i nerwy. Dziękuję za zainteresowanie i wszystkie odpowiedzi- Pozdrawiam. Temat do archiwum.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/43141-czy-to-dwumas/#findComment-401435 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Teraz już będziesz wiedział, że filtry należy wymieniać systematycznie. P.pyłkowy także bo można sobie wentylator spalić.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/43141-czy-to-dwumas/#findComment-401502 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Cerber Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Problem w tym, że komplet filtrów na wiosnę wymiewniłem i była to ostatnia rzecz jakiej sie spodziewałem, że padnie, a jednocześnie pierwsza o której powinienem pomyśleć. Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/43141-czy-to-dwumas/#findComment-401561 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.