Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość przemo222

dzis zrobiłem sobie przejażdzke po tych regulacjach gaznika i jest zamulony nie zbiera tak jak wczesniej..

 

dysza paliwowa jest wykręcona o 2 pełne obroty (360 stopni) a powietrza chyba 3 pełne i pół obrota

 

nie wiem czym to jest spowodowane ze ma mniej mocy bo jak filtr sciagne to moc wraca ale filtr jest w miare czysty moze ta dysza od powietrza jest za mało odkrecona???

 

 

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/43796-wielkie-spalanie-kadeta-13/page/2/#findComment-397499
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli sciągasz filtr powietrza i jest okej to znaczy ze filtr masz przypchany, najlepiej jest go wymienić. Wysłałem tobie na maila to co ci będzie potrzebne. Wracając do podcisnień to na ścianie grodziowej masz urządzenie z trzema kabelkami i rurką podcisnieniową. na tej rurce zauważyłem że masz założony jakiś zaworek. zdejmij go a rurke podłącz bezpośrednio do kolektora ssącego. jest to o tyle ważne ze jest to MAP sensor, on ci mierzy podciśnienie w kolektorze ssącym i ma duże znaczenie na spalanie.

Następnie weź jakieś kombinerki i każdą rurke podłączoną do kolektora ssącego na chwile ściśnij i zobacz jaka jest reakcja.

W ten sposób sprawdzisz wstępnie szczelność układu dolotowego. jeżeli po zaciśnięciu jakiejś rurki (prócz rurki od MAPA) będzie jakaś różnica to znaczyłoby że masz nieszczelność na układzie dolotowym przez co mieszanka powietrze-paliwo jest niewłaściwa.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/43796-wielkie-spalanie-kadeta-13/page/2/#findComment-397560
Udostępnij na innych stronach

Gość przemo222

małe sprostowanie jeżeli filtr sciągne to to nic nie daje tylko jak sciagne przewód od gaznika ten co jest przyczepiony do filtra to wtedy moc wraca

 

no jest jakis zaworek zielony tylko jaka rurke którąś z tych trzech co odpowiadaja za podcisnienia czy jakąś swoją do robić?

 

a potem to gdzie podłaczyć tą rurke bo przy gażniku mam dwa wejścia na podcisnienia a w kolektorze to nie mam przynajmniej nie widziałem?

 

ja nie mam zadnej rurki podłaczonej do ssącego tylko do gażnika

 

sciskałem te rurki ale nie było roznicy

 

ten map sensor jesłi nawet podłacze to nie wiem czy bedzie działac bo on wcale nie jest u mnie zasilany prądem a są w nim dwie wsuwki na prąd wiec on żeby działał musi dostawać prad tylko skąd?

i dziekuje za te materiały

Edytowane przez przemo222

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/43796-wielkie-spalanie-kadeta-13/page/2/#findComment-397574
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli nie masz MAP Sensora podłączonego to nie podłączaj, rurke podciśnieniową zaślep.

 

i teraz tak , jeżeli odłączasz jedno podciśnienie do wlotu powietrza przy filtrze i on nabiera mocy to znaczyłoby że masz za ubogą mieszankę czyli że

musiałbyś pokręcić śrubką po prawej stronie gaźnika (obróć ją o połowe obrotu i sprawdź , jeżeli to niezawiele pomoże to kręć co połowe obrotu aż uzyskasz lepsze przyspieszenie) musisz jednak pamiętać o tym że przy gaźnikach jest tak że albo dobra moc albo małe spalanie bo wyśrodkować sie zabardzo

nieda tym bardziej że silnik też nie jest nowy

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/43796-wielkie-spalanie-kadeta-13/page/2/#findComment-397637
Udostępnij na innych stronach

Gość przemo222

1 czyli ten MAP zeslepic tym zielonym zaworkiem tak jak było?

 

2 wiec z tym regulowaniem to już mniej wiecej czaje

 

3 oprócz map sensor (1 rurki od niego zostaje jescze 2 inne rurki) i 1 jest przy dysze powietrznej z jakims zaworkiem ktory pozwala ssac w jedna strone no i czy wogole ta rurka jest podpieta tam gdzie trzeba i czy ma nia dmuchac do gaznika czy ssac a to jest zalezne od tego zaworka zaznaczyłem strzałkami na jednym ze zdjec wyzej w poscie

 

4. i druga rurka przy dysze paliwowej i to samo sie do niej tyczy co w pkt 3

Edytowane przez przemo222

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/43796-wielkie-spalanie-kadeta-13/page/2/#findComment-397687
Udostępnij na innych stronach

rurke od MAPa odetnij kawałek dalej od gaźnika i zaślep jakąś śrubką.

u mnie dwa pozostałe podciśnienia nie były podłączone i chodziło normalnie ( były zaślepione śrubkami na kawałku rurki)

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/43796-wielkie-spalanie-kadeta-13/page/2/#findComment-397733
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności