Gość Anonymous Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 Witam, mój problem polega na tym że niemoge mrugać długimi wszystko chodzi.Długi włącze (nie mrugne),kierunki oba śmigają. Moje podejżenie pada na jakiś przekaźnik,ale kaj on jest to niewiem.W książce (tej co dostałem z autem) nic nie jest napisane. Prosze o pomoc.Prosze również o podanie orientacyjnej ceny części zamiennych. Aha,przełącznik jest OK,przełożyłem z innego opla i też nic Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/440-problem-ze-%C5%9Bwiat%C5%82ami/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 Z tego co wiem to nie ma przekaźnika do świateł długich (koledzy z innych forów montowali przekaźniki z innych aut), w spisie przekaźników pana Etzolda też nie ma takiego, wychodzi, że podłączone są bezpośrednio   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/440-problem-ze-%C5%9Bwiat%C5%82ami/#findComment-363454 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 No to co się sfajczyło?Już niewiem a mrugać niemoge   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/440-problem-ze-%C5%9Bwiat%C5%82ami/#findComment-363419 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szeryf Opublikowano 17 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 Rozbierz cały mechanizm świateł i kierunków. Najprawdopodobniej zebrał się tam osad w postaci tłuszczu z kurzem i nie ma przejścia. Musisz być bardzo ostrożny bo jest to delikatna i czasochłonna zabawa.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/440-problem-ze-%C5%9Bwiat%C5%82ami/#findComment-362960 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 17 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2006 Uważaj na sprężynki!!!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/440-problem-ze-%C5%9Bwiat%C5%82ami/#findComment-362959 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 ehh u mnie jest to samo ostanio wziołem sie za to ale zeby zdjać osłony to kiere musze zdjąc a do tego jest jakiś ściągacz potrzebny bo ręcznie nie idzie.... ale moze jutrop zrobie jakiś wynalazek odkrece i bedzie git PZDR i życze miłęgo dłubania   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/440-problem-ze-%C5%9Bwiat%C5%82ami/#findComment-362540 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 Żeby wijąć przełącznik nie trzeba zdejmować kiery.Zaraz za kierownica na obudowie kolumny są śruby zaślepione po 1 z każdej strony.Jak przekręcisz koło kirownicy o 90 stopni w lewo i tyle samo w prawo (wychodzac z położenia wyprostowanych kół) zobaczysz takie zaślepki lub ich brak jak je wcieło gdzieś . Od spodu są 3 śruby,za kiera 2 i obudowa gotowa do ściągnięcia . Potem tylko zwalniasz zaczepy i wyciągasz przełącznik. Mnie natomiast jak się zepsuło mruganie długimi to zajechało w środku spalenizną.Może to coś nasunie któremuś z Forumowiczów co się stało?! Proszę o dalsze porady.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/440-problem-ze-%C5%9Bwiat%C5%82ami/#findComment-362533 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 Takie przełączniki łatwo się "palą" bo jak nie ma przekaźnika, to prąd (na długich całkiem spory) płynie prez przełącznik. Ja nie miałem z tym kłopotu, ale mój kolega wymieniał z tego powodu pełącznik kilka dni temu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/440-problem-ze-%C5%9Bwiat%C5%82ami/#findComment-362528 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 Żeby wijąć przełącznik nie trzeba zdejmować kiery.Zaraz za kierownica na obudowie kolumny są śruby zaślepione po 1 z każdej strony.Jak przekręcisz koło kirownicy o 90 stopni w lewo i tyle samo w prawo (wychodzac z położenia wyprostowanych kół) zobaczysz takie zaślepki lub ich brak jak je wcieło gdzieś . Od spodu są 3 śruby,za kiera 2 i obudowa gotowa do ściągnięcia . Potem tylko zwalniasz zaczepy i wyciągasz przełącznik. Mnie natomiast jak się zepsuło mruganie długimi to zajechało w środku spalenizną.Może to coś nasunie któremuś z Forumowiczów co się stało?! Proszę o dalsze porady. dzięki rzeczywiscie są tam zaślepki...że tez na to nie wpadłem a propo tej spalenizny to u mnie spalenizny nei było ale taki cykniecie wtedy było   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/440-problem-ze-%C5%9Bwiat%C5%82ami/#findComment-362509 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.