Gość Przemas9302 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2011 1. Wczoraj byłem na regulacji gazu ponieważ w mieście pali mi 15l/100km gazu. Instalacja I generacji Tomasetto gazownik wymienił filtr gazu i podregulował mówił że to może być wina sondy bo jest już nieco zużyta czy wystarczy jak kupie i zmienie samemu czy trzeba jeszcze ją sprawdzić? 2.Grzanie silnika wczoraj jeżdżąc po mieście gdy auto stało w wmiejscu grzało się do 95 stopni i załączał się wentylator gdy jechałem to temperatura spadała oczywiście pogoda upał w słońcu 39 stopni płyn chłodniczy jakiś z marketu wymienić płyn czy to normalne? 3.Tu pytanie o antene ponieważ zakupiłem antene teleskopową która jest blokowana kluczykiem jak ją tym kluczykiem zablokować? Tytuy tematów mają posiadać sens, poprawiłem/@rafaln1   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2011 1. Kup właściwa sondę dla silnika i wymień- to tyle. 2. To normalne.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Przemas9302 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2011 (edytowane) Ok dzięki a znasz sposób na tą antenę tego typu http://allegro.pl/antena-opel-astra-hatchback-w-blotnik-do-opla-a011-i1705396919.html ? I jeszcze jedno pytanie czemu jak hamuje np. przed skrzyżowaniem zrzucam na luz puszczam sprzeglo a obroty spadaja do 400 i musze sie zatrzymać żeby powróciły do około 900?? Edytowane 5 Sierpnia 2011 przez Przemas9302   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 mówił że to może być wina sondy bo jest już nieco zużyta Miałeś błąd sondy? Jak on to uzasadniał ??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Przemas9302 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Podpiał jeden kabelek do noza nacial lekko izolacje aby nóż dotknął żyłe sondy i zmierzył miernikiem i mi powiedział że już nieco zużyta jest.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość urfel Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Ja chyba czegoś tutaj do końca nie rozumiem: instalacja pierwszej generacji (na śrubę) i sonda powoduje zbyt duże spalanie gazu? Jaki wpływ na mieszankę gazu ma tutaj sonda?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Przemas9302 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Mówił że malutki wpływ.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 (edytowane) Weź zajrzyj Mój odnośnik Kody błędów Opel Corsa i zczytaj sobie błędy . Posprawdzaj dolot powietrza , czy jest szczelny ( może lewe powietrze ). Jak długo masz tą instalację ? ( lata i km ) Edytowane 7 Sierpnia 2011 przez Gość   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Przemas9302 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 (edytowane) Samochód mam 2 miesiące instalacja jest z 2004 roku lewe powietrze wątpie wszystko sprawdzone może przepustnica do czyszczenia i silniczek krokowy? a i pytanie czy to normalne jeśli na odcinku 3-4 km w baku resztka gazu na zakrecie gaslo mi auto wiem że gaz jest płynny i może "lata z jednej strony na zakrętach ? Na benzynie jest normalnie. Edytowane 7 Sierpnia 2011 przez Przemas9302   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 (edytowane) Po tylu latach , to chyba można myśleć o wymianie parownika ( tak to się chyba nazywa - resurs ok 100 ts km ) . Jeśli jest ( powinien ) ustawiony równolegle do osi pojazdu , to nie powinno być takich sensacji , a wtedy kłania się zużyta membrana. Osobiście uważam , że krokowiec i przepustnica nie ma , aż takiego wpływu na spalanie ( u mnie 12-13 ), a nie czyściłem jeszcze. Bardziej szukałbym nieszczelności w dolocie , lub poszukaj na szrocie map sensora( ten potrafi namieszać). Do C14 NZ nie są drogie . Edytowane 7 Sierpnia 2011 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.