Gość Przemas9302 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 (edytowane) Jest ustawiony do osi pojazdu. Poszukam jeszcze nieszczelności ale raczej nie znajde. A gdzie jest map sensor i jak sprawdzić czy jest dobry? Jeśli bym wymienił sam membrane + uszczelki pod dźwigienki itd. i zapisał ilość obrotów śruby regulacyjnej przy wykręcaniu to będe musiał jehcać na regulacje czy nie? Edytowane 7 Sierpnia 2011 przez Przemas9302   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 1.4 44kW 8V C14NZ Dziwne zachowanie po myciu - auto zapala i gaśnie W tym temacie jest fotka. Co do zabawy z membraną , lepiej żeby wypowiedział się ktoś , kto to robił. Ja bym machnął parę fotek telefonem ( w tym również etapy demontażu ). No i zawór w butli trza zakręcić. Może warto zapytać u gazowników ile za to biorą , bo może się okazać , że niepotrzebnie się męczysz.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Przemas9302 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 (edytowane) Wiem że trzeba zawór w butli zakręcić ale wystarczy same kable odpiąć bo chciałem wymienić kiedyś filtr gazu ale okazało się że lekko za duży kupiłem ogółem znalazłem dobry poradnik wymiany membrany wszystkich uszczelek i czyszczenia tego parownika/miksera czy jak to się tam zwie.Ogólnie nie jestem mechanikiem ale jak coś muszę zrobić w astrolocie to niemam z tym żadnych problemów tu ten poradnik http://forum.samnaprawiam.com/lpg-regeneracja-parownika-asterik-tomasetto-inne-vt367.html . Zestaw naprawczy na allegro 62 zł z przesyłką a u gazownika sie pytałem około 170 zł. Edytowane 8 Sierpnia 2011 przez Przemas9302   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 (edytowane) na allegro 62 zł z przesyłką a u gazownika sie pytałem około 170 zł. W sumie chyba warto . Ja dzisiaj pomagałem mechanikowi zmienić filtr paliwa ( to był nasz pierwszy raz ) Ps Link przekierowuje na jakiś hosting ,a google mówi , że nie istnieje. Jakbyś mógł poprawić - może komuś , kiedyś się przyda. Edytowane 10 Sierpnia 2011 przez Gość   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Przemas9302 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 (edytowane) Poprawione link http://forum.samnaprawiam.com/lpg-regeneracja-parownika-asterik-tomasetto-inne-vt367.htm jak widać kończy się htm a tam zrobiłem html bo myślałem że źle skopiowałem. Edytowane 11 Sierpnia 2011 przez Przemas9302   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Trzeba przyznać ArKosowi , że w manualach jest dobry . Problem wyłożony wręcz łopatologicznie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kaktus Opublikowano 2 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 Mam pytanie odnośnie sondy. Czy zepsuta sonda za katalizatorem może mieć wpływ na pracę silnika np. większe spalanie lub szarpanie bądź nierówną pracę?? i czy założenie emulatora sondy załatwi sprawę??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 2 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 (edytowane) Sonda przed katem , sonda regulacyjna. Druga , to sonda diagnostyczna . W przypadku braku sygnału o wadliwej pracy pierwszej sondy ( lub padnięciu kata ), ona podnosi alarm , że skład spalin jest nieprawidłowy. Jest to powiązane ze stanem katalizatora , bo jak kat. zdechnie , to skład spalin i tak będzie nieprawidłowy. Wtedy wywala błąd i mogą być problemy z nierówną pracą silnika. Ostatnio ktoś się pytał gazowników o emulatory i mu powiedzieli , że przy sekwencji nie montuje się emulatorów ( a w każdym bądź razie nie powinno )- ja nie mam i jest ok. ( mam tylko jedną sondę ) Przy dwóch sondach usuniecie kata , skutkuje błędami. Zczytaj błędy , wtedy coś będziesz wiedział. Edytowane 2 Września 2011 przez Gość   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kaktus Opublikowano 2 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 No właśnie pokazuje mi błąd p420 czyli katalizator i go tam fizycznie nie ma bo sprawdziłem- jest pusta puszka bez środka. I czy brak katalizatora może być np. powodem szarpania lub coś takiego?? I czy lepiej nie montować emulatora?? Lepiej założyć nowy lub używany katalizator??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 3 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2011 W googlach ludziska piszą , że jak wycinają kat. , to dają emulator na drugą sondę ( nie wiem jak ), z różnym skutkiem. Na stronce chojnackiego trochę o tym pisze Katalizator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.