Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość unreal1986

Witam,

Jestem posiadaczem Asterki II 1.6 16V z 1998r. LPG zwykły (niesekwencyjny).

 

Od pewnego czasu mam 2 problemy:

 

Jakieś dwa miesiące problem z wentylatorem, otóż włącza się przy ok. 91st (chyba troszkę za wcześnie), chłodzi do jakichś 88st i niestety nie chce się wyłączyć, gaśnie dopiero przy wyłączeniu silnika. Co może być przyczyną któryś z czujników?

 

Drugi problem mam od 2 dni, muszę długo kręcić zanim odpalę pierwszy raz. Tzn, stoi auto przypuśćmy godzinę, wsiadam i kręcę dobre kilkanaście sekund, po czym gaszę i przy i ponownie odpala już dobrze. Może mi się wydaje, ale jakbym czuł po odpaleniu gaz w samochodzie. Dodam, że jakiś miesiąc temu wymieniłem świece i cewkę DIS. Teraz bedę wymieniał komplet filtrów i płyny. Może to wina któregoś filtra Gdzieś wyczytałem, że może być to problem czujnika cieczy.

 

Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/44633-astra-d%C5%82ugo-kr%C4%99ci-nie-wy%C5%82%C4%85cza-si%C4%99-wentylator/
Udostępnij na innych stronach

muszę długo kręcić zanim odpalę

jakbym czuł po odpaleniu gaz w samochodzie

może być to: http://forum.opel24.com/topic/33617-problemy-przy-odpalaniu/page__view__findpost__p__47684

 

  • 3 miesiące temu...
Gość Witek1952

Witam serdecznie. Jak przy odpalaniu długo kręcisz to pewnie jest nieszczelny zawór gazowy i ciągnie z dwóch źródeł. By to sprawdzić zakręć gaz i przez jakiś czas pomykaj na benzynie. Co do wentylatora to pod maską masz w skrzynce obok akumulatora dwa zielone przekaźniki od wentylatorów. Na początek zamień je miejscami. Pozdrawiam.

 

Gość Witek1952

Witam serdecznie. Jak przy odpalaniu długo kręcisz to pewnie jest nieszczelny zawór gazowy i ciągnie z dwóch źródeł. By to sprawdzić zakręć gaz i przez jakiś czas pomykaj na benzynie. Co do wentylatora to pod maską masz w skrzynce obok akumulatora dwa zielone przekaźniki od wentylatorów. Na początek zamień je miejscami. Pozdrawiam.

 

Gość unreal1986

Witam serdecznie. Jak przy odpalaniu długo kręcisz to pewnie jest nieszczelny zawór gazowy i ciągnie z dwóch źródeł. By to sprawdzić zakręć gaz i przez jakiś czas pomykaj na benzynie. Co do wentylatora to pod maską masz w skrzynce obok akumulatora dwa zielone przekaźniki od wentylatorów. Na początek zamień je miejscami. Pozdrawiam.

 

 

Witam,

 

Problem z odpalaniem na chwilę zniknął po czyszczeniu parownika (miesiąc spokoju), jednak znowu się pojawił i zacząłem rano przed wyjazdem do pracy czuć gaz i znów pojawił się problem z odpalaniem (instalacja 1 generacji, ale nie wiem jakiej firmy). Na weekendzie posprawdzam obie rzeczy wg Twoich rad.

Dzięki wielkie.

Pozdrawiam

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności